نسخه چاپی

فتنه‌گران دست به دامن هاشمی شده‌اند

عکس خبري -فتنه‌گران دست به دامن هاشمي شده‌اند

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینكه فتنه‌گران به بن‌بست رسیده و می‌خواهند كل كشور را بحرانی جلوه دهند، گفت: آنها در شرایط فعلی تحریم، با ماهی گرفتن از آب گل‌آلود دست به دامن هاشمی رفسنجانی شده‌اند.


به گزارش نما ، احمد نجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره بحرانی جلوه دادن فضای کشور از سوی برخی افراد و فتنه‌گران اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون در مقاطع مختلف چنین فضا‌سازی‌ و غوغا‌سالاری‌هایی وجود داشته است.

نجابت بر همین اساس به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: اگر لطف خدا و تدبیر مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود که سرنوشت کشور و انقلاب به کجا کشیده می‌شود و فتنه‌گران و سران آن با کمک آمریکا و ایادی داخلی‌شان چه لطماتی را به نظام وارد خواهند کرد.

عضو جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه فتنه‌گران به هیچ عنوان حاضر نیستند از صحنه کنار بروند خاطرنشان کرد: آنها برای بازگشت به عرصه سیاسی ناچار هستند به تطهیر گذشته خود بپردازند لذا مدعی خط امام می‌شوند و می‌گویند که ما صاحبان اصلی انقلاب هستیم و سعی دارند شرایط کشور را با بحرانی جلوه دادن بگویند که اداره آن عقلانی نیست.

* امام (ره) به نهضت آزادی‌ها فرمود که خودتان به بن‌بست رسیده‌اید

نجابت تاکید کرد: دلسوزان نظام از جمله آقای هاشمی باید بدانند انقلاب و کشور یک شاقول به نام ولی فقیه دارد و هرکس که از ایشان جا بماند یا بخواهد ولی‌فقیه زمان را دور بزند مردم به شدت با وی مقابله خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هرگز به بن‌بست نرسیده‌ایم به ذکر خاطره‌ای از نهضت آزادی پرداخت و یادآور شد: در زمان حضرت امام روزنامه میزان که متعلق به نهضت آزادی بود تیتری با عنوان «به بن‌بست رسیده‌ایم» زد که امام به آنها فرمود شما خودتان به بن‌بست رسیده‌اید.

نجابت با بیان اینکه اکنون نیز فتنه‌گران به بن‌بست رسیده‌اند و سعی دارند که کل کشور را بحرانی جلوه دهند تصریح کرد: فتنه‌گران می‌خواهند در شرایط فعلی تحریم، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند از این رو آنها دست به دامن هاشمی رفسنجانی شده‌اند.

* جسارت مجلس ششمی‌ها به هاشمی فراموش نمی‌شود

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اگر اصولگرایان وحدت را مدنظر قرار داده و تدبیر به خرج دهند دیگر جای هیچ نگرانی از سوی فتنه‌گران وجود ندارد، افزود: هاشمی رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب خدمات زیادی را به نظام داشته است اما افکار عمومی فراموش نکرده است کسانی که امروز به دور هاشمی جمع شده‌اند در مجلس ششم جسارت بسیاری به وی کردند.

وی با اشاره به خطرناک بودن ادعای افرادی که سعی دارند فضا را بحرانی جلوه دهند تصریح کرد: آنها می‌خواهند القا کنند که این بحران به زعم آنها ناشی از درگیری با آمریکاست در حالیکه اگر ما با آمریکا وارد مذاکره شویم تمام این مسائل حل خواهد شد که البته چنین حرفی ظلم به آرمان‌های امام راحل است.

نجابت ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ آرامش و انتقاد دلسوزانه و پرهیز از سیاه‌نمایی تاکید دارند لذا مسئولان باید این خط را دنبال کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران به برخی مسائلی که پیرامون قیمت مرغ در کشور ایجاد شد اشاره کرد و گفت: این مسئله حتی موجب شد که ولید جنبلاط به سعید جلیلی کنایه بزند هرچند که وی نیز پاسخ داد؛ متاسفانه برخی از افراد در داخل در پازل دشمن حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بحران زمانی است که اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما قفل شود افزود: با این تحریم‌ها و فشارهای دشمن هر کشوری به جای ایران بود، مقابل آمریکا زانو می‌زد اما ما به فضل خداوند از این مرحله نیز عبور می‌کنیم.

نجابت در پایان به برخی جوسازی‌های فتنه‌گران در زلزله اخیر آذربایجان اشاره کرد و گفت: برخی از شبکه‌های خارجی سعی دارند زلزله اخیر را سیاسی جلوه دهند و مدعی هستند که دولت و نظام کاری برای زلزله‌زدگان انجام نداده است در حالی که شاهد رضایت مردم آذربایجان در خصوص روند فعالیت‌های امدادی، خدماتی و بازسازی هستیم.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...