نسخه چاپی

سردار نقدی: مردم كالای خارجی نخرند /اقتصاد آمریكا دیگر كشش هیچ جنگی را ندارد

به گزارش نما - مهر نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئله حقوق های نجومی در حال پیگیری است اما جای آن بود که برخورد جدی تر صورت گیرد.

سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه شب در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان در حسینیه ثارالله اظهارکرد: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی و الهی است و همین دو عنصر علت بقا و اقتدار این انقلاب شده است.

وی افزود: مردم پای این ارزشها ایستادند و خدا هم به آنها پاداش داد هر توطئه ای که دشمن ایجاد کرد با ایستادگی مردم مواجه شد و قدرت جدیدی برای آنها ایجاد شد.

سردار نقدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون از امن ترین کشورها است و قوی‌ترین نیروهای نظامی منطقه بدون شک از آن جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله که همه ابرقدرتها در آن علیه ایران دخیل بودند، تصریح کرد: از دل مقاومت مردم، نیروی دفاعی بی نظیری به وجود آمده که امروز در مقابل آمریکا ایستاده و آنها نه تنها جرأت حمله را ندارند بلکه از آن وحشت دارند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در اوایل جنگ تحمیلی با وجود موشک باران شهرهای ما، مردم ایستادند و مقاومت کردند، ابراز کرد: ثمره این مقاومت ایجاد نیروی هوافضا بود که امروز می توانیم ماهواره به آسمان بفرستیم و هر هدف دشمن را در هوا با موشک بزنیم.

وی تصریح کرد: همه راههای کسب علم را بر ما بستند و ما را تحریم علمی کردند اما از دل آن اکنون فناوری سلولهای بنیادین، غنی سازی ۲۰ درصد و ... داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دفاع از ملتهای مظلوم مانند سوریه و فلسطین از ارزشهای ثابت ما است، گفت: قدرت منطقه ای که به واسطه ایستادگی مردم ایجاد شده، دشمن را ذلیل کرده است.

هجمه رسانه ای دشمن علیه ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه جنگ دشمن در حوزه فرهنگی کوچک نبوده است، تصریح کرد: ۱۷۶ شبکه تلویزیونی و ۸۰ شبکه رادیویی با زبان فارسی علیه ایران کار می کنند و هجمه ایجاد کرده اند که در تاریخ بشر چنین تهاجم رسانه ای سابقه نداشته است.

وی به شکست دشمن در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و توطئه انقلاب مخملی آمریکا در ایران اشاره داشت و افزود: دشمن به خیال خود وعده داده بود ظرف شش ماه از تحریمهای اقتصادی سنگین مردم و نظام را از پای درآورد اما الان شش سال از آن وعده شش ماهه می گذرد و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر این مقاومت و ایستادگی را در اقتصاد هم اجرا کنیم در کنار آن قدرت اقتصادی بی نظیری خواهیم داشت.

تحلیلی درباره پروژه نفوذ دشمن

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: وقتی آمریکا که ۳۵ سال است با ما جنگیده و نتوانسته به اهداف خود برسد و حربه های خود را شکست خورده می بیند نفوذ را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: اینکه بیان می شود خطر نظامی بر علیه ایران وجود داشت نخیر اینگونه نبود و هیچ خطر نظامی ایران را تهدید نمی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اقتصاد آمریکا دیگر کشش هیچ جنگی را ندارد و روزی ۲.۵ میلیارد دلار بر بدهی آمریکا اضافه می شود ضمن اینکه در جهان کشوری از آن برای جنگ حمایت نمی کند.

نقدی تأثیرگذاری بر تصمیم مسئولان و تغییر در باورها و افکار را دو مقوله نفوذ دشمن برشمرد و تصریح کرد: وقتی قراردادهای نفتی ۵۵ بار اصلاح شده باید گفت چه قراردادی بوده که ۵۵ بار نیاز به اصلاح داشته است.

وی تأکید کرد: حواس قشرهای مختلف بسیج باید باشد که چه اتفاقات و تصمیماتی گرفته می شود و باید بسیجیان افراد ناآگاه را از خواب غفلت بیدار کنند.

وی ادامه داد: کنوانسیون کودک را نفوذی ها روی میز ما گذاشته اند چرا که با شرع ما مغایرت دارد.

نقدی درباره تغییر باورها و افکار در پروژه نفوذ دشمن اظهار کرد: اینکه گفته می شود اگر رابطه ما با آمریکا خوب شود اقتصادمان خوب می شود غلط است و نباید القائات دشمن را پذیرفت و در این زمینه بسیجیان باید تحلیل داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این زمینه کشورهای دارای رابطه با آمریکا را مثال زد و گفت: ۲۵ درصد مردم عربستان زیر خط فقر هستند و در ۱.۵ سال گذشته ۲۰۰ میلیارد دلار از ذخایر عربستان را آمریکا برده است.

بدعهدی آمریکا به همه ثابت شد

سردار نقدی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند بنده به نتیجه مذاکرات خوش بین نیستم و ما نرمش قهرمانانه می کنیم تا برای همه ثابت شود که آمریکا بدعهد است.

وی افزود: عده ای باور کرده بودند که آمریکا قابل اعتماد است اما در برجام دیدید که ایران به تعهدات خود عمل کرد اما تحریم ها که قرار بود برچیده شود امروز همه سرجای خود است.

سردار نقدی با بیان اینکه امام راحل (ره) فرمودند «مسئولان، وزرا و... از قشر متوسط یا مادون متوسط جامعه باشند»، عنوان کرد: کسی که دو هزار میلیارد تومان ثروت دارد، درد مردم را نمی‌فهمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به مسئله حقوق های نجومی اظهار داشت: مسئله حقوق های نجومی در حال پیگیری است اما جای آن بود که برخورد جدی تر صورت بگیرد.

سردار نقدی تصریح کرد: امام علی(ع) می فرماید «اگر متوجه شدی کارگزارت خطا کرده او را تنبیه بدنی و در مقابل مردم خوار و ذلیل کن».

وی تصریح کرد: اسلام در برخورد با کارگزاران مفسد شوخی ندارد و گذشت و اغماض برای توده مردمی است، اما ما بر عکس عمل می‌کنیم، اگر جوانی خطایی کند او را مجازات اما از حقوق‌های نجومی می‌گذریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ۶۰ میلیارد دلار واردات داریم اگر ۲۰ میلیارد دلار از این واردات کم شود مشکل بیکاری تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

نقدی تصریح کرد: در این زمینه بسیج اصناف باید به میدان آمده و مردم را توجیه کند که کالای خارجی نخرند تا با توجه به کالای داخلی شاهد رونق تولید باشیم.

۱۳۹۵/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...