نسخه چاپی

دبیر خیزش تمدنی اسلام در گفتگو با نما :

شهدای فاجعه منا فراموش نمی شوند/تولید 500 دقیقه فیلم مستند از فجایای آل سعود در منا

عکس خبري -شهداي فاجعه منا فراموش نمي شوند/توليد 500 دقيقه فيلم مستند از فجاياي آل سعود در منا

رسول آذر سرا گفت : حركت كاروان بیت عتیق به 6 شهر و تولید بیش از 500 دقیقه فیلم مستند از فجایای آل سعود در فاجعه منا بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالگرد فاجعه مناست.

به گزارش نما،رسول آذر سرا دبیر خیزش تمدنی اسلام ،در مصاحبه با خبرنگار نما درباره برگزاری بزرگداشت شهدای فاجعه منا با عنوان «بیت عتیق» افزود: بیت عتیق در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید فاجعه منا به فراموشی سپرده شود تشکیل شده است ،علاوه بر اجرای سرود، فراخوانی بین المللی برای دریافت آثار هنرمندان داخلی و خارجی را در 4 رشته ادبی، هنری، چند رسانه ای و پژوهشی برگزار می کند .
وی اظهار داشت : تا کنون بیش از 900 اثر به دبیرخانه خیزش تمدنی اسلام ارسال شده که کار بررسی و داوری این آثار تا 25 شهریور ماه به پایان می رسد.
دبیر همایش مردمی خیزش تمدنی اسلام درباره دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شهدای فاجعه منا گفت: حرکت کاروان بیت عتیق به 6 شهری که بیشترین شهید فاجعه منا را داشته‌اند، تولید وساخت بیش از 500 دقیقه فیلم مستند از فجایای آل سعود در فاجعه منا بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالگرد فاجعه مناست.
آذرسرا تصریح کرد: مهاباد، لنگرود، قائم شهر، بندرترکمن، گنبد کاووس، و نیشابور شهرهایی هستند که کاروان بیت عتیق به همراه هنرمندان از10تا 15 شهریور در آنجا حضور پیدا می‌کند و آثار مستند درباره فاجعه منا را به نمایش می‌گذارد.
گفتنی است ، مراسم اختتامیه بیت عتیق اول مهر ماه در تالار حوزه هنری برگزار و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

۱۳۹۵/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...