نسخه چاپی

پدر ناراضی از حكم قاضی با تریلی به دیوار دادگاه كوبید

فرمانده هنگ مرزی اترك استان گلستان ضمن تایید برخورد عمدی یك دستگاه تریلی با دیوار ساختمان دادگاه عمومی بخش مرزی داشلی برون از توابع شهرستان گنبدكاووس گفت: این موضوع به سبب عصبانیت پدر ناشی از محكومیت فرزند رخ داد.

به گزارش نما ، سرهنگ علی احمدزاده روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: فردی با هویت الف - گ 45 ساله از اهالی روستای تنگلی بخش داشلی برون به دلیل عصبانیت ناشی از محکوم شدن فرزندش در دادگاه عمومی این بخش صبح امروز اقدام به این عمل کرد.

وی گفت: بر اثر برخورد و ضربه تریلی که حامل بار خرما و متعلق به فرد دیگری بوده علاوه بر تخریب دیوار و بخشی از ساختمان دادگاه عمومی بخش داشلی برون، خودرو مذکور نیز دچار آتش سوزی شد.

سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: پس از اطلاع پاسگاه مرزی اینچه برون از این حادثه و حضور به موقع آتش نشانی و مرکز فوریتهای پزشکی در محل، آتش خاموش و راننده متخلف نیز که دچار مصدومیت و سوختگی متوسط از ناحیه دست و پا و برخی اندام ها شده بود، به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای هنگ مرزی اترک با هدف تامین نظم و امنیت در محل حادثه مستقر هستند تا اقدامات لازم درحوزه تعمیرات و نیز حفاظت از پرونده های موجود در دادگاه عمومی بخش داشلی برون انجام شود.

وی به سایر جزئیات از جمله دلیل محکومت فرزند در دادگاه داشلی برون اشاره نکرد.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده چهار شهرستان گنبدکاووس، گُمیشان، آق قلا و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

۱۳۹۵/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...