نسخه چاپی

نظر احمدی مقدم درباره تخلفات انتخاباتی

عکس خبري -نظر احمدي مقدم درباره تخلفات انتخاباتي

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تخلفات انتخاباتی نامزدها به شدت كاهش یافته است و برای روز انتخابات از نیروهای احتیاط استفاده می كنیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز سه شنبه در مراسم افتتاح کانون بازنشستگان نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد تخلفات نامزدهای انتخابات مجلس گفت: خوشبختانه در این دوره روند تبلیغات به خوبی و آرامی پیش می رود و تنها در برخی از شهرهای کوچک تنشهایی از جمله حمله به خودروی نامزدها و مواردی نزاع وجود داشت که با مذاکره و حضور به موقع ماموران و کنترل اوضاع آسیب جدی به وجود نیامد و امیدواریم تخلفات در یکی دو روز آینده نیز به مانند قبل ناچیز و خفیف باشد و از دو روز باقی مانده تبلیغات عبور کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با تامین امنیت روز انتخابات، وظیفه پلیس را حفاظت از صندوقها دانست و تاکید کرد: در روز انتخابات علاوه بر حفاظت از صندوقها و تجمیع آرا واحدهای احتیاط نیز برای تامین امنیت تشکیل شده است در گذشته در برخی از شهرهای کوچک تنشهایی به وجود می آمد که تا زمان رسیدن نیروهای پلیس خسارتهایی بر جای می گذاشت. امسال واحدهای احتیاط در مناطقی که سابقه تنش وجود دارد اعزام شده و مستقر هستند.

پلیس آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات امن را دارد

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با فعالیت پلیس در حوزه اقتصاد کشور گفت: ما همکار سازمانهای اقتصادی دولت هستیم و با مجموعه های دیگر و دستگاه قضایی هماهنگی لازم را برای جلوگیری از فساد اقتصادی، دلالی و باندبازی داریم.

وی افزود: عده ای اقدام به ایجاد کمبودهای مصنوعی در بازار می کنند که پلیس با آنها برخورد می کند ضمن اینکه مشکلاتی در بازار ارز و سکه وجود داشت که با تمهیدات در نظر گرفته شده این روند کنترل و تا حد زیادی رو به بهبود یافت.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با تمهیدات نوروزی پلیس گفت: تجربه سالهای قبل را ارزیابی کردیم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کردیم که نقاط ضعف را در طرح امسال تقویت می کنیم. ضمن اینکه اگر نیاز به طرحهای جدید بود آنها را به اجرا می گذاریم امیدواریم روزهای امن و آرامی برای شهروندان ایجاد کنیم تا آنها در سفر احساس آرامش و امنیت کنند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به شناسایی و برخورد با باندهای تولیدکننده و واردکننده مواد منفجره در رابطه با تمهیدات پلیس برای روزهای پایانی سال اظهار داشت: برنامه های ویژه چهارشنبه آخر سال را آغاز کرده ایم و با باندهای تولید و واردکننده مواد منفجره خطرناک برخورد می کنیم ضمن اینکه با انجام اقدامات فرهنگی و آموزش به مردم اقدامات پیش هنگام را در دستور کار قرار داده ایم خوشبختانه همه ساله شاهد بهبود برگزاری این مراسم و کاهش خسارات هستیم.

وی افزود: البته در گوشه و کنار کشور مواردی وجود دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم که این روز به خوبی طی شود افراد نباید برای چند دقیقه شادی آینده خود و دیگران را به خطر اندازند از والدین می خواهیم وسایل کم خطر را تهیه کنند و ضمن کنترل فرزندان در کنار آنها حضور داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی از برخورد با کارناوالها و اقدامات شرارت انگیز در چهارشنبه آخر سال خبر داد و تاکید کرد: پلیس با کارناوالها و افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت انگیز نظم و امنیت را به خطر اندازند قاطعانه برخورد می کند. امیدواریم امسال نتایج بهتری

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...