نسخه چاپی

عفو بیش از ۲۰ هزار منافق از ابتدای انقلاب

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل در ایران را دروغ توصیف كرد و گفت: گزارش «احمد شهید» دروغین و برای قطع ارتباط اروپا با ایران طراحی شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر روز جمعه در حاشیه بازدید از شبکه جهانی ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) به مسلمانان، گفت: واقعیت این است که کفر جهانی در برابر انقلاب اسلامی به یک ناتوانی و شکست بزرگی دچار شده و راه حل جدیدی در پیش گرفته‌اند که مبارزاتشان را به درون جامعه مسلمانان بکشند تا بلکه جلوی بیداری اسلامی را به خیال خودشان بگیرند. از این روز اختلاف و تفرقه را به درون جامعه اسلامی آوردند.
وی افزود: عربستان سعودی و وهابیت بستر این برادرکشی در جهان اسلام شدند. صهیونیستها می‌خواهند اسلام را رودرروی اسلام و مسلمانان را رودرروی هم قرار دهند تا بلکه از این طریق صدای اسلام را خفه کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در ابتدای کار بسیاری از مردم منطقه باورشان نمی‌شد که پشت مسئله یمن و سوریه و بحرین، صهیونیسم باشد، اما مردم با مشاهده کشتارها و خونریزیها فهمیده‌اند که این رفتارها از متن اسلام بر نخاسته و هیچ مسلمانی حاضر نیست بمبها را بدون هدف روی مسجد و بیمارستان بیندازد. شدت خشونتها نشان می‌دهد که اصل این فتنه توسط اسرائیل و امریکا راهبری می‌شود.

رضایی گفت: آنها با ابزار تبلیغات دینی برای توجیه اقدامات خود، این جنایت عظیم راتوجیح می‌کنند. اکنون نیاز به تبلیغ درست اسلام احساس می‌شود، از برخی جملات و اظهارنظرها یک فردی اندیشه‌ای می‌سازند به نام شیعه و برادرکشی را ترویج می‌کنند. مبلغین ما باید روشنگری بکنند و جلوی این جنایات عظیم را بگیرند.

وی افزود: شبکه ولایت یک حرکت غیر دولتی است که می‌تواند نقش مؤثری را در روشنگری ایفا کند و همین تعداد مخاطب که در گزارش آیت‌الله قزوینی بود، نشان می‌دهد که این تلاشها مؤثر بوده و امیدوارم بتوانیم این فتنه‌ها را خنثی کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاشهای خارج از جهان اسلام ضد مسلمانان جهان، گفت: احمد شهید به تازگی گزارشهای دروغی را در مورد ایران منتشر کرده است، زیرا قرار است در پارلمان اروپا نسبت به ایران حکمی صادر کنند و در این گزارش منافقین و عربستان ده‌ها صفحه اطلاعات کذب مطرح کرده‌اند تا اروپا ارتباطاتش را با ایران قطع کنند. اگر 7 بند از 400 بند در اطلاعیه پارلمان اروپا بیاید، مشکل‌آفرین است و دولت ما می‌تواند با افشاگری و همه تواناییهایش جلوی این تبلیغات را بگیرد. ایران به دنبال گفت‌وگو است و دشمنان ما از گفت‌وگو با ما می‌ترسند و می‌خواهند با فضاسازی، ایران‌هراسی را ترویج دهند.

رضایی اضافه کرد: دشمنان ما می‌خواهند این نور خدایی را خاموش کنند که هرگز موفق نخواهند شد. ما به دنبال گفت‌وگو هستیم به جای بمب، مناظره را به جای سلاح شیمیایی دنبال می‌کنیم. از اول انقلاب در ایران بیش از صد هزار محکوم، عفو شده‌اند و بیش از بیست هزار نفر از اعضای منافقین مورد عفو قرار گرفته‌اند. رسانه‌های معارض و بین‌المللی از بیان این حقایق می‌ترسند. ما حرفهایی داریم که فطرت بشر می‌پذیرد.

وی افزود: امیدواریم که شبکه ولایت به نقش روشنگری خودش بپردازد و از حمایتهای آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و تلاشهای آیت‌الله قزوینی و دوستانشان در این شبکه تشکر می‌کنیم.

همچنین در ابتدای این دیدار، آیت‌الله قزوینی با معرفی بخشهای مختلف شبکه جهانی ولایت، گفت: این شبکه برای پاسخ‌گویی در موضوعات روز با استفاده از شخصیتهای مسلط به مسائل علمی و حوزوی تشکیل و تلاش شده مباحث بکری در این شبکه مطرح شود. این شبکه به دنبال وحدت عملی مسلمین است و از علمای برجسته اهل سنت برای برنامه‌هایمان دعوت کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از شبکه‌هایی که در برابر هجمه به اسلام و تشیع ایستادگی می‌کند و به شبهات پاسخ می‌دهد، شبکه جهانی ولایت است که تحت اشراف آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و جمعی از فضلای حوزه علمیه به سه زبان در قاره‌های آسیا، اروپا، امریکا و آفریقا و اقیانوسیه برای معرفی مکتب ائمه اطهار فعالیت می‌کند.

۱۳۹۵/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...