نسخه چاپی

دعوت انتخاباتی پزشكان از ولایتی

عکس خبري -دعوت انتخاباتي پزشکان از ولايتي

علیرغم تلاش گسترده اعضای بنیاد باران و مجمع روحانیون برای برپایی مراسم افطار محمد خاتمی همانند سال های گذشته ، این مراسم به دلیل مخالفت برخی از اعضای حزب كارگزاران سازندگی برگزار نشد.

علیرغم تلاش گسترده اعضای بنیاد باران و مجمع روحانیون برای برپایی مراسم افطار محمد خاتمی همانند سال های گذشته ، این مراسم به دلیل مخالفت برخی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی برگزار نشد. حزب کارگزاران مخالف محوریت خاتمی و مجمع روحانیون در انتخابات ریاست جمهوری بوده و درصدد معرفی کاندیدای اختصاصی است.

*برخی حامیان محسن رضایی به دنبال جمع آوری تحلیل ها و پیش بینی های امنیتی ،سیاسی و اقتصادی وی از سال ۸۴ تاکنون برای انتشار هستند. حامیان رضایی معتقدند اکثر قریب به اتفاق پیش بینی های استراتژیک وی به وقوع پیوسته است.

*جمعی از سفرا و دیپلمات های سابق کشور و همچنین پزشکان متخصص و عمومی در صددند با ارسال نامه های جداگانه خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی از وی برای انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورند.

*اعضای یک تیم موسیقی زیر زمینی که در خیابان سبلان تهران اقدام به تهیه موسیقی های مبتذل برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به ویژه شبکه " من و تو" می کردند دستگیر شدند. سردسته این گروه فردی به نام ایملیا است.

*کاندیدای اجماع ملی اخیرا دیداری با هاشمی رفسنجانی داشته است. در این دیدار هاشمی با اشاره به تجربه بیش از نیم قرنی خود در عالم سیاست به وی توصیه کرده است خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کند چرا که الان بهترین زمان برای پیروزی کاندیدای اجماع ملی است. پیش بینی و نظر هاشمی این است که اصلاح طلبان اقدام به تخریب کاندیدای اجماع ملی نخواهند کرد.

*بر اساس گزارش مراکز امنیتی آمریکا، در ۷۷ درصد مساجد این کشور نمازهای جماعت در پنج نوبت اقامه می شود. همچنین در ۷۴ درصد مساجد شیعیان در شب های جمعه دعای کمیل قرائت می شود.۶۶ درصد امامان جمعه و جماعت در آمریکا هم متولد این کشور هستند.

*موسوی خوئینی ها در جمع برخی از اصلاح طلبان با ابراز نگرانی از نتیجه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفته است:"به نظر من رقابت انتخابات ریاست جمهوری میان اصولگرایان خواهد بود. ما مشکل به اجماع رسیدن داریم ضمن آنکه نظام هم به ما اجازه بازگشت بی چون و چرا نمی دهد. ما فعلا در حال زیر توپ زدن و وقت گذراندن هستیم تا شاید بازی به وقت اضافه و پنالتی زدن بکشد."

*عدم واکنش جدی اصلاح طلبان به خبر بیماری میرحسین موسوی باعث درگیری های کلامی و قلمی میان جنبش سبز خارج نشین با طیف اصلاح طلب داخلی شده است. طیف برانداز خارج نشین می گویند زمانی که برای سران اصلاحات رفتن به سواحل گیلان و مازندران در تعطیلات مهمتر از پیگیری خبر بیماری موسوی است دیگر چه نقطه امیدی می توانیم داشته باشیم.

*کارشناسان بین المللی انرژی از بازار خوب فروش نفت ایران خبر می دهند و می گویند جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر عواملی همچون بازاریابی های مناسب، جذب مشتریان جدید نفتی ، فعال کردن بخش خصوصی و افزایش کیفیت نفت صادراتی توانسته ضمن دور زدن تحریم ها به اندوخته های ارزی خود سروسامان خوبی بدهد.

* قرار است در مراسم پایانی جشنواره تابستانی کیش، بزرگ‌ترین پیتزای جهان پخته و میان گردشگران توزیع شود. مسوولان مناطق آزاد تاکنون توجیهی برای تبلیغات بسیار طبخ یک غذای خارجی که به اعتقاد پزشکان منشا بخشی از بیماری های امروز نسل جوان است ارائه نداده اند.

*کارشناسان منطقه از اعتماد به نفس بالای بشار اسد خبر می دهند و می گویند وی در بهترین موقعیت روحی و روانی ظرف ۱۸ ماه گذشته قرار دارد. برخی تدابیر موثر بشار همچون تشکیل نیروهای داوطلب مردمی، بکارگیری پتانسیل اکراد سوریه ، ایجاد صف بندی میان طیف اخوان المسلمین و سلفی ها و همچنین معارضان داخلی با خارجی توانسته اوضاع این کشور را به کنترل درآورد.

*با آشکار شدن علائم شکست ترکیه در تحولات سوریه، منابع خبری از احتمال برکناری داود اوغلو خبر می دهند .تحلیل گران معتقدند حزب عدالت و توسعه برای پیروزی در انتخابات آینده نیاز به بازسازی چهره خود و قربانی کردن چند مسوول دارد که در این میان داود اوغلو به عنوان معمار دستگاه دیپلماسی ترکیه بهترین گزینه می باشد.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...