نسخه چاپی

«پارادایس» شش دقیقه كوتاه شد

عکس خبري -«پارادايس» شش دقيقه کوتاه شد

علی عطشانی گفت: فیلم سینمایی «پارادایس» طبق نظر شورای پروانه نمایش دوباره در آلمان صداگذاری و تدوین شد كه در نهایت ۶ دقیقه از فیلم كاسته شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: علی عطشانی گفت: فیلم سینمایی «پارادایس» طبق نظر شورای پروانه نمایش دوباره در آلمان صداگذاری و تدوین شد که در نهایت ۶ دقیقه از فیلم کاسته شده است.


در ارتباط با جدیدترین ساخته‌اش با عنوان «یادم تو را فراموش»، گفت: این فیلم سینمایی را اواخر خرداد ماه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردیم تا بتوانیم پروانه نمایش آن را دریافت کنیم و طبق صحبتی که با دوستان انجام دادم در دستور جلسه آنها قرار دارد تا فیلم را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور»، در ادامه عنوان کرد:‌به نظرم فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» فیلمی است که دچار مشکل نخواهد شد؛ چرا که یک داستان تلخ عاشقانه را روایت می‌کند و برخلاف فیلم قبلی‌ام یعنی «پارادایس» کمدی نیست. برخی بازیگران این فیلم سینمایی حسین یاری، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، آزاده صمدی و بیتا عطشانی هستند. تمام این فیلم سینمایی در تهران فیلمبرداری شد.

این کارگردان در ارتباط با فیلم سینمایی دیگرش با عنوان «پارادایس»، که هنوز به اکران عمومی در نیامده است،‌ گفت: شورای پروانه نمایش این فیلم سینمایی را نیز پیش از این دیده بودند و نظراتی داشتند که آنها را اعلام کردند. این نظراتی که داشتند ما را بر آن داشت تا دوباره تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «پارادایس»‌ را یکبار دیگر انجام دهیم.

وی در ادامه افزود:‌ تدوین و صداگذاری دوباره فیلم سینمایی «پارادایس»‌ همزمان شد با حضور من در کشور آلمان و به همین دلیل صداگذاری و تدوین در همان کشور انجام شد. به نظرم اصلاحیه‌هایی که عنوان شد و انجام دادیم به فیلم کمک کرد و واقعاً دچار لطمه نشدیم. بر اساس این تغییرات ۶ الی ۷ دقیقه از این فیلم سینمایی کاسته شد تا بتواند به اکران عمومی برسد. به نظرم نظراتی که از سمت شورای پروانه نمایش داده شد، به نفع فیلم بود.

۱۳۹۵/۶/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...