نسخه چاپی

واژگونی مینی‌بوس، 10 نفر را راهی بیمارستان كرد

مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی آذربایجان شرقی خبر داد: واژگونی یك دستگاه خودرو سواری ال 90 و مینی بوس، یك كشته و 12 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش نما به نقل از برنا ، حبیب حسینقلی زاده گفت: با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال 90 در کمربندی اهر- مشکین شهر، پایگاههای اورژانس 115 زنجیربلاق و شماره 1 و 2 اهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی تکنسین های اورژانس مرگ جوان 20 ساله را در محل تائید و دو مصدوم حادثه را که دچار صدمات شدید شده بودند پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان اهر انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده تبریز - آذرشهر، حوالی ایلخچی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی اسکو ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خسروشهر، اسکو و ایلخچی به محل اعزام شدند.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی, 10 مصدوم را به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

وی هم‌چنین از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و تراکتور در جاده عجبشیر راه روستائی شیراز خبر داد و گفت: پایگاه اورژانس 115 عجبشیر به راه روستائی شیراز اعزام شد و مرگ راکب 37 ساله موتورسوار را تائید کردند.

رئیس پلیس راه استان نیز در خصوص علت وقوع این سوانح رانندگی گفت: بی‌توجهی راننده ال 90 به جلو در مسیر اهر مشکین شهر و تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده مینی بوس، در جاده تبریز-آذرشهر علت دو مورد واژگونی تشخیص داده شده است.

سرهنگ جواد ناموران در خصوص علت برخورد موتورسیکلت با تراکتور در محور عجبشیر نیز گفت: بی‌توجهی راکب موتور به جلو و نقص فنی سیستم روشنایی تراکتور بصورت مشترک در وقوع این سانحه رانندگی نقش داشته است.


۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...