نسخه چاپی

انهدام بزرگترین باند گروگان گیری كشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یك باند گروگانگیری خشن و آزادی 9 نفر از گروگان ها در عملیات وی‍ژه كارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان كه در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان پس از انجام یكسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را طی یك عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر كردند.

آقاخانی ضمن اشاره به آزاد كردن 9 نفر از افراد ربوده شده كه در مخفیگاه آدم ربایان حبس شده بودند اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی كردند .

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان خاطر نشان كرد: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یك عملیات منسجم و دقیق هنگامی كه قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یكی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند .

وی در خصوص نحوه فعالیت اعضاء این باند گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده ، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یكی از شهرستان های اطراف استان منتقل می كردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: متهمان بعد از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هركدام مبلغ 500 میلیون ریال را در ازای آزادی آنها درخواست كرده بودند كه با اقدام سریع و به موقع كارآگاهان پلیس، در عملی كردن نقشه خود ناكام ماندند.

وی با بیان اینكه تمامی اعضای این باند خشن سابقه دار و غیر بومی هستند گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت كشف شده است.

سردار آقاخانی از كسانی كه در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می كنند خواست در صورت هر گونه موارد مشكوك بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 پلیس را مطلع كنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس به قاچاقچیان، سارقان، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع كرده و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند

۱۳۹۵/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...