نسخه چاپی

استراتژی انتخاباتی هاشمی برای پیروزی / نیروی نظامی را كنار بگذاریم تا پیشرفت كنیم!

عکس خبري -استراتژي انتخاباتي هاشمي براي پيروزي / نيروي نظامي را کنار بگذاريم تا پيشرفت کنيم!

آقای هاشمی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش می‌گوید: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محكم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینكه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند» و عجیب‌تر آن كه در سخنان خود وعده تحقق این موضوع را در دولت دوم روحانی می‌دهد؛ دولتی كه هنوز مشخص نیست تشكیل خواهد شد یا خیر!

باورکردنی نیست، در میان آتش و خون منطقه غرب آسیا که تصاویر سرهای بریده در برابر ما قرار دارد و جنایت‌های بی‌پایان گروه‌های تروریستی تکفیری هر روز ابعاد تازه‌تری می‌یابد، در حالی که هنوز جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در میان ما هستند و پیکر بسیاری از فرزندان غیور سرزمین‌مان هنوز از میدان نبرد با دشمن تا بن دندان مسلح بازنگشته است! در سال‌ها و روزهایی که هنوز دشمنان ملت ایران از گزینه نظامی علیه کشور حرف می‌زنند، فردی، آن هم دارای مسئولیت در کشور پیدا شود و ادعا کند که برای پیشرفت و توسعه باید نیروهای نظامی را تعطیل کرد! حیرت‌انگیز است که آقای هاشمی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش می‌گوید: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند» و عجیب‌تر آن که در سخنان خود وعده تحقق این موضوع را در دولت دوم روحانی می‌دهد؛ دولتی که هنوز مشخص نیست تشکیل خواهد شد یا خیر! او که چندی پیش جمله «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها» را - که در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده بود- تکذیب کرد و آن را جعلی خواند، چه دفاعی برای این جملات خود خواهد داشت! آیا این بار نیز فیلم و صدای این سخنانش را تکذیب می‌کند؟
جدای از آنکه در روزهای آینده و در برابر اعتراض احتمالی چه واکنشی نشان خواهد داد، پیگیری و برخورد با هر جمله و عبارتی که به تضعیف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بینجامد لازم و ضروری است. چه اینکه این سخنان از زبان یک کارشناس مطرح شده باشد، چه گفته یک وزیر باشد و چه جملات صریح و بی‌پرده یک مسئول بلندپایه باشد! چراکه هرگونه تضعیف نیروهای امنیتی و زیر سؤال بردن قوای دفاعی کشور می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد!

۱۳۹۵/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...