نسخه چاپی

74 كشته و زخمی در تیر اندازی های امروز آمریكا

در شصت و نه مورد تیراندازی ثبت شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های آمریكا نوزده نفر كشته و پنجاه و چهار نفر زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مهمترین رویدادهای داخلی روز آمریکا به شرح ذیل است..

آمریکا ، 74 کشته و زخمی در تیر اندازی ها
در شصت و نه مورد تیراندازی ثبت شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا نوزده نفر کشته و پنجاه و چهار نفر زخمی شدند.مرکز آمار آمریکا،اعلام کرد پلیس دیترویت در حال تحقیق درباره علت تیراندازی در خیابان پریواست دیترویت است که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند.پلیس می گوید این سه نفر در خارج از خانه ایستاده بودند که مردی سوار بر خودرو به سوی آنها تیراندازی کرده و سپس از صحنه گریخته است. پلیس می گوید حال یکی از زخمی ها وخیم است. پلیس ضارب را جوانی سیاه پوست حدود بیست ساله که تی شرتی قرمز رنگ به تن داشته، معرفی کرده است. پلیس شیکاگو نیز از تیراندازی در وست تاون در این ایالت خبر داد که در نتیجه آن چهار نفر زخمی شدند. پلیس می گوید قربانیان همکاری نمی کنند و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی که در بلوک 100 خیابان نورث سیلی رخ داد، بازداشت نشده است. پلیس سنت لوئیس در ایالت مونتانا نیز در حال تحقیق درباره تیراندازی است که در نتیجه آن دو نفر کشته شدند و یک تن دیگر زخمی شده است. تیراندازی نزدیک تقاطع خیابان میپل و بلوار نورت کینگ شایوی رخ داده است. حال زخمی این حادثه هم وخیم است.

به گزارش مرکز آمار آمریکا، تنها در ایالت ایلینوی یازده مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته ثبت شده است که در نتیجه آن دو نفر کشته و دوازده نفر زخمی شده اند.

جاسوسی آمریکا از کاخ الیزه
از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، بر اساس اظهارات یک مقام سابق دستگاه های اطلاعاتی فرانسه که روز یکشنبه در روزنامه لوموند منتشر شد آمریکا سال 2012 از کاخ ریاست جمهوری فرانسه (‌ الیزه ) جاسوسی کرده است.

لوموند گزارش داد در حالی که تاکنون درباره این موضوع تردید وجود داشت اظهارات این مدیر فنی سابق ( اداره امنیت خارجی فرانسه ) از دست داشتن آمریکا در جاسوسی از رایانه های همکاران نیکلا سارکوزی رئیس جمهور راست گرا بین دو دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه مه 2012 حکایت دارد.

دوکشته در طوفان فلوریدا
در تحولی دیگر به گزارش تلویزیون ای پی تی ان طوفان هرمین در آمریکا جان دو نفر را گرفت و خسارات زیادی بر جای گذاشت.

طوفان هرمین در آمریکا دو کشته برجای گذاشت و منازل مسکونی صدها هزار نفر را از ایالت فلوریدا تا ایالت ویرجینیا به خاموشی فرو برد.

طوفان هرمین روز جمعه بر فراز خلیج مکزیک تشکیل شد و ایالت فلوریدا را در نوردید؛ این طوفان در ا بتدا از نوع درجه یک بود ولی زمانی که به ایالت جورجیا رسید به یک طوفان گرمسیری تنزل پیدا کرد.

طوفان هرمین به ایالت کارولینای شمالی نیز رسید و باعث تعطیلی تفرجگاه‌های ساحلی در امتداد ساحل تا نیویورک شد.

۱۳۹۵/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...