نسخه چاپی

كاهش دما در برخی مناطق كشور

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به كاهش دما در برخی از مناطق كشور گفت: طی سه روز آینده برای مناطق شرقی كشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش نما ، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا، گفت: امروز گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز غربی، اردبیل و برخی نقاط آذربایجان شرقی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود؛ همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش پراکنده و خفیف در سواحل شمالی کشور دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه ادامه داد: امروز در مناطقی از استانهای فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، بوشهر و هرمزگان رگبار باران ورعد و برق و گاهی وزش بادشدید پیش بینی می شود و طی سه روز آینده برای مناطق شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که این شرایط بویژه در منطقه زابل باعث ایجاد گردوخاک می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه طی همین مدت در ایلام و خوزستان به سبب وزش باد شدید در بعضی ساعات گردوخاک رخ خواهد داد اظهار کرد: ازچهارشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و همراهی آن با شرایط ناپایدار جوی، ابرناکی، رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و کاهش دما در مناطق شمال غرب، شمال، شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود و پنج شنبه این شرایط در شمال، شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز برقرار خواهد بود و همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه غرب و نواحی مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود؛ همچنین حداکثر دما 37و 35 و حداقل دما 24 و 23 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

۱۳۹۵/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...