نسخه چاپی

الهه منصوریان طلایی شد

ووشوكار تیم بانوان كشورمان با برتری مقابل نماینده چین صاحب مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در ادامه نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا که در چین تایپه جریان دارد، نماینده تیم ساندی کشورمان در بخش بانوان حریف چینی خود را در دو راند متوالی شکست داد و طلا گرفت.

الهه منصوریان در مبارزه پایانی شن ژیانگ از چین را از پیش و برداشت و روی سکوی نخست ایستاد. وی اولین سانداکار تیم بانوان ایران است که تا کنون موفق به شکست رقیب چینی شده است. منصورین در نیمه نهایی هم برابر تای ژوی نگوین از از ویتنام را شکست داده بود.

امروز همچنین تیم سه نفره ایران در بخش دوئلین یا همان مبارزه نمایشی موفق به کسب مدال طلا شد. این تیم با ترکیب «محسن احمدی»، «امیر خلف زاده» و «امیرمحمدرضایی» امروز کار خود را در این رقابتها آغاز کرد و با ارائه نمایشی تحسین برانگیز موفق به ثبت امتیاز ۹،۶۹ شد و مدال طلا را به خود اختصاص داد. تیم دوئلین تایوان با امتیاز ۹،۶۸ دوم شد و نقره گرفت و سنگاپور با امتیاز ۹،۶۷ به مدال برنز رسید.

این نتیجه درحالی بدست آند که تیم دوئلین ایران نسبت به سال های گذشته که مدال های متعددی را در جهان و آسیا کسب کرده بود با دو تغییر راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد و خلف زاده و محمدرضایی جایگیزین نفرات باتجربه قبلی شده بودند.

با این اوصاف تیم تالوی ایران با مدال طلای دوئلین و دو مدال نقره «فرشاد عربی» و «امیر خلف زاده» بهترین نتیجه تاریخ خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد.

تیم ووشو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا تا کنون دو مدال طلا توسط منصوریان و تیم دوئلین ، دو نقره توسط خلف زاده و عربی و دو برنز توسط سهیلا منصوریان و مهدی محمدی کسب کرده است.

در ادامه رقابت های ووشوی قهرمان بزرگسالان آسیا، عصر امروز سانداکاران ایران به مصاف حریفان خود می روند.

۱۳۹۵/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...