نسخه چاپی

تعریف سردار نقدی از اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -تعريف سردار نقدي از اقتصاد مقاومتي

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی غرب نیست بلكه اقتصادی تهاجمی و پیش رونده است.


به گزارشنما به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف و یادواره شهید حاج مهدی عراقی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: اگر فرهنگ شهدای اصناف در بازار حاکم شود، درخواست رهبری از اقتصاد محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز طبق فرمایش ولی امر‌مان در جنگ اقتصادی با استکبار هستیم و این آخرین تیر ترکش دشمن است و بعد از این وارد فضای جدیدی می‌شویم.

نقدی ادامه داد: امروز بازار ما پیشقراول جهاد اقتصادی بوده و در حال عبور از گردنه جنگ با آمریکا هستیم و این بازار است که باید کار را تمام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اصناف نقش بسیار تعیین کننده‌ای در این جنگ اقتصادی دارد، گفت:‌ ما باید دست تولید کنندگان ایرانی را بگیریم و بازار را بر روی کالاهای خارجی ببندیم و همچنین از رکود ثروت‌ها جلوگیری کنیم. اقتصاد ما نباید به این صورت باشد که تا می‌گویند سکه می‌فروشیم، ده میلیون سکه به فروس برسد و یا در حوزه‌های دیگر به همین صورت. ما باید سرمایه‌ها را به جریان و تولید بیندازیم.

نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: بازار می‌تواند نقش اساسی را در مهار گرانی و تورم داشته باشد و اینکه سود اصلی به تولید کننده برسد نه واسطه‌ها.

وی همچنین اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ریاضتی غرب است در حالی که اشتباه می‌کنند و در همین ماه رمضان نیز یک دانشجو در محضر حضرت آقا از جای بلند شد و گفت من انتقاد دارم من اقتصاد مقاومتی را نمی‌پسندم اقتصاد تهاجمی را می‌پسندم. تصور این دانشجو این بود که اقتصادمقاومتی اقتصاد انفعالی است در حالی که اقتصاد مقاومتی اقتصاد تهاجمی و پیش‌رونده است.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...