نسخه چاپی

گام نخست مجلس برای اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -گام نخست مجلس براي اقتصاد مقاومتي

نماینده مردم بیجار از تشكیل كارگروه ویژه مجلس برای تدوین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: اقتصاد مقاومتی راه خارج شدن از تحریم‌های غرب است.

به گزارش نما ، سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: با توجه به افزایش سطح تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی، توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از الزاماتی است، که باید مورد توجه مسئولین و همه ملت ایران قرار گیرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بهینه مصرف‌کردن منابع مالی و اقتصادی است، ضمن آنکه در کنار آن نیز باید شکوفایی اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

بیاتیان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی استقلال در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه تولید است، اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به اقتصاد مقاومتی می‌‌تواند مکمل تحقق این شعار باشد.

نماینده مردم بیجار تصریح کرد: تکیه بر تولید ملی و هدفمند کردن منابع و مصارف در کنار این مسائل، حمایت از تولید ملی و تولید‌کننده داخلی که می‌تواند در کارآفرینی و ایجاد اشتغال موثر باشد به نوعی مکمل یکدیگرند.

وی افزود: حمایت از تولید داخلی، باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و شکوفایی اقتصادی در چرخه اقتصاد به وجود خواهد آورد و مشکلاتی که در حال حاضر در عرصه سیاستهای اقتصادی وجود دارد را می‌توان با اقتصاد مقاومتی برطرف کرد.

بیاتیان با بیان اینکه مجلس نیز در راستای اقتصاد مقاومتی پویا عمل خواهد کرد، یادآور شد: کمیسیونهای اقتصاد، صنایع و معادن، کشاورزی، برنامه و بودجه و محاسبات کارگروه ویژه‌ای را مد نظر دارند تا مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را طراحی کنند تا برای بحث‌های تخصصی در صحن علنی مجلس و تبدیل قانونی شدن آن برای اجرا در سطح سیاستهای کل آماده شود.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...