نسخه چاپی

سه برادر، طراح گروگانگیری یك میلیاردی در شیراز/ آدم‌رباها فرار كردند

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: جزئیات تازه ای از پرونده یک آدم ربایی که پس از ربودن جوانی در شیراز برای آزادی او یک میلیارد تومان خواستند، فاش شد.

اين حادثه دو هفته قبل در يكي از خيابانهاي شیراز رخ داد. آن زمان پسر 30 ساله با خودروي ام وی ام خود، خانه را ترك كرد اما هنوز مسافت زيادي طي را نكرده بود كه يك خودرو جلوی او پیچید. مرد جوان پياده شد تا ببيند چه اتفاقي افتاده كه در همين هنگام افرادی در حالی که سلاح سرد در دست داشتند از خودرو پياده شدند و با تهديد، مرد جوان را سوار ماشين خود كرده و به راه افتادند.

درخواست ميلياردی

چند ساعت از ماجراي آدمربايي گذشته بود كه موبايل پدر گروگان به صدا درآمد. تماس گيرنده مردي بود كه به تندي حرف ميزد. او گفت كه پسر وی را ربودهاند و براي آزادياش در ابتدا یک میلیون دلار ميخواهند. پس از آن تلفن قطع شد و با تماس خانواده گروگان با پليس، هويت جواني كه از مقابل پارك ربوده شده بود، مشخص شد.

در شرايطي كه خبر اين آدمربايي به سرعت منتشر شده بود، تحقيقات تيمهاي تخصصي پليس و نيروهاي امنيتي براي آزادي جوان ربوده شده شروع شد.

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز شد. در ابتدای تحقیقات ماموران توانستند خودروی گروگان را در یکی از خیابان های شیراز در حالی که رها شده بود کشف کنند. با کشف این خودرو ، مسیر تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

در ادامه آدم ربایان با خانواده گروگان تماس گرفته و در قبال آزادی وی درخواست یک میلیارد تومان کردند. با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات گسترده و صدور دستورات لازم از سوی بازپرس دادسرای جنایی شیراز ،سرنخ هایی به دست آمد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد. به دنبال دستگیری این فرد فاش شد که گروگان را در کوه های اطراف شیراز نگهداری می کنند.

رهايي گروگان

با انجام تحقیقات مشخص شد که سه برادر با همدستی یک فرد غریبه با انگیزه اخاذی این فرد را ربوده اند و در قبال آزادی وی از پدر ثروتمندش یک میلیارد تومان درخواست کرده اند. با دستگیری یکی از آدم ربایان، سه نفر دیگر که متوجه موضوع شده بودند گروگان را رها کرده و هر سه نفر متواری شدند.

در ادامه يكي ديگر از آدم ربايان دستگير شد.در تحقیقات از فرد گروگان، فاش شد که آدم ربایان با اسلحه سرد ، اسپری و... دست به این کار زده اند.

در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری دو آدم ربای فراری ادامه دارد.

۱۳۹۵/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...