نسخه چاپی

باران كوثری و پدر و مادرش در تلویزیون ممنوع‌التصویرند؟

به گزارش نما - جهانگیر کوثری در گفت‌وگو با آنا گفت: به دلایل ناگفته‌ای مرا از تلویزیون اخراج کردند؛ اما خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در تلویزیون فعالیت کنم.

اين تهيه‌كننده سينما و مجري و گزارشگر ورزشي در تلويزيون كه پدر باران كوثري نيز هست، در مورد حضور و فعاليت هنرمندان مطرح، سرشناس و تاثيرگذار در تلويزيون گفت: «تلويزيون يك نهاد دولتي است و چارچوب‌ها، قوانين و ضوابط خاص خودش را دارد و از همين چارچوب‌ها و ضوابط نيز پيروي مي‌كند. ما نمي‌توانيم انگاره‌هاي‌مان را در تلويزيون مطرح و اجرا كنيم. بنابراين تمركز و توجه‌مان به سينما است و در سينما مي‌توانيم مسائل جامعه را تا جايي كه توان داريم پيگيري كنيم.»

او كه پيش از اين سال‌ها اجراي برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غيبت خودش در تلويزيون تصريح كرد: «من سال‌ها در تلويزيون فعاليت كردم و مجري برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال ٩٠ از تلويزيون بيرون آمدم اما واقعيت اين است كه مرا از تلويزيون اخراج كردند. همانطور كه باران و خانم بني‌اعتماد را هم ممنوع‌التصوير كرده‌اند.»
كوثري در مورد دليل اين مساله اظهار كرد: «هيچ دليل و توضيحي به من داده نشده؛ به همان علتي كه باران و خانم بني‌اعتماد را در تلويزيون نشان نمي‌دهند و تيزرهاي فيلم‌هاي‌شان را پخش نمي‌كنند، من هم از سال ٨٨ دچار مشكل و در نهايت اخراج شدم و الان هم مرا به تلويزيون راه نمي‌دهند.»

۱۳۹۵/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...