نسخه چاپی

جزئیات دیدار علی لاریجانی با فرمانده ناجا

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاكید بر تاثیر مخرب قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، گفت: نیروی انتظامی باید از همه توان و ظرفیت خود برای مقابله با این پدیده شوم استفاده كند.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه ها و نیازهای اصلی مردم در حوزه نظم و امنیت تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به تاثیر مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی باید از همه توان و ظرفیت خود برای مقابله با این پدیده شوم استفاده کند، از این رو توان عملیاتی ناجا برای این امر بایستی در برنامه ششم توسعه تقویت شود.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار کنترل مرزها در امنیت کشور، تقویت توان عملیاتی و اقتدار مرزبانی، تجهیز یگان‌های مرزی در مرزهای زمینی و دریایی و توجه به روحیه و انگیزه خدمتی مرزبانان را در برنامه ششم ضروری دانست.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از آمادگی مجلس و کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم جهت بررسی پیشنهادات ناجا و تقویت این نیرو خبر داد.

گفتنی است در این دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی کشور، کنترل عبور و مرور و حوادث رانندگی در ماه پایانی تابستان و همچنین اقدامات ناجا در توسعه و ارتقاء امنیت اجتماعی ارائه کرد و توجه به نیازهای ناجا در حوزه نظم و امنیت در برنامه ششم توسعه را خواستار شد.

سردار سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت توان و آمادگی عملیاتی، معیشت و امور رفاهی کارکنان و نیز کمبودهای نیروی انتظامی ارائه کرد.

در این جلسه همچنین سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، گزارشی از وضعیت امنیتی مرزها، اقدامات این فرماندهی برای کنترل موثر مرزها و مقابله قاطع با گروه‌های تروریستی و اشرار ارائه کرد.

در ادامه سردار اشراق معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با تاکید بر اهمیت و ضرورت تقویت حوزه نظم و امنیت در برنامه ششم توسعه به پیشنهادهای ناجا در زمینه تقویت رده‌های انتظامی به منظور پاسخگویی به نیازهای امنیتی واجتماعی، کاهش تصادفات و کشته های سوانح رانندگی، مبارزه موثر با قاچاق کالا و موادمخدر و مقابله با جرایم فضای مجازی برای لحاظ شدن در برنامه ششم تاکید کرد.

۱۳۹۵/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...