نسخه چاپی

جنایات داعش در درعای سوریه + تصاویر

گروه جیش خالد بن ولید شعبه رسمی داعش در استان های جنوبی سوریه طی روزهای گذشته دست به اعدام میدانی و قطع اعضای گروهی از ساكنین مناطق تحت سیطره خود كرده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، گروه جیش خالد بن ولید شعبه رسمی داعش در استان های جنوبی سوریه طی روزهای گذشته دست به اعدام میدانی و قطع اعضای گروهی از ساکنین مناطق تحت سیطره خود کرده است.

بنابر این گزارش، روز گذشته عناصر داعش دو شهروند سوری ساکن منطقه سحم جولان را به اتهام جاسوسی برای ارتش آزاد و سرقت به اعدام و قطع عضو محکوم کرده و حکم صادر شده علیه آنها را در میدانی مرکزی منطقه به اجرا درآورده است.

در تصاویر منتشر شده از سوی بخش رسانه ای این گروه جلاد با اسلحه اسراییلی "گالیل" اقدام به شلیک گلوله به پشت سر یک جوان متهم به جاسوسی کرده و در ادامه دست راست جوان دیگری را به اتهام سرقت با شمشیر بطرز فجیعی از مچ قطع می کنند.

جیش خالدبن ولید نام جدید اتحاد دو گروه لواء شهداء یرموک و حرکت المثنی است که سال گذشته با داعش بیعت کرده بودند. این حنایات در حالی است که فاصله مناطق تحت سیطره این گروه ها با مرز فلسطین اشغالی به کمتر از چند صد متر می رسد.

1836351_993.jpg

1836352_731.jpg

1836349_408.jpg

۱۳۹۵/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...