نسخه چاپی

نماینده آبادان: FATF ننگین‌ترین توافق تاریخ می‌شود

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینكه توافق‌نامه FATF نشان‌دهنده وجود اراده‌هایی در دولت برای نقض اقتدار و عزت كشور است گفت: اگر دولت این توافق‌نامه را منتفی نكند مجلس آن را پاره خواهد كرد.

به گزارش نما؛ عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار کرد: توافق‌نامه FATF برخلاف منافع و مصالح کشور است و مجلس شورای اسلامی با حساسیت موضوع منتفی شدن آن را دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: این توافق‌نامه عزت کشور را زیر سئوال خواهد برد و در صورت تحقق آن یکی از ننگین‌ترین توافق‌نامه تاریخ خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مبانی اصولی انقلاب اسلامی استقلال است و به هیچ‌عنوان نباید اجازه داد با توافق‌نامه‌های تحقیرآمیز این چنینی استقلال و عزت انقلاب به تاراج برود.

کعبی افزود: اگر دولت بحث این توافق‌نامه را خود منتفی نکند مجلس دهم خود راسا با حرکتی انقلابی این توافق‌نامه را پاره خواهد کرد.

وی اظهار داشت: انتظار مردم از دولت یازدهم تقویت عزت و اقتدار کشور است که متاسفانه بحث توافق‌نامه FATF نشان‌دهنده وجود اراده‌هایی در دولت برای نقض اقتدار و عزت کشور است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توافق‌نامه FATF اجازه می‌دهد کشورهایی که برای دشمنی و نابود کردن انقلاب از هیچ اقدامی در 37 سال گذشته دریغ‌ نکرده‌اند به هر شکلی از انقلاب و کشور انتقام بگیرند و ما در مقابل آنها فقط باید نظاره‌گر باشیم که این لکه ننگی در تاریخ خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم قطعا منتظر اقدام انقلابی مجلس دهم در رد قاطعانه این توافقنامه ننگین باشند.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...