نسخه چاپی

شكایت بازیگر زن به پلیس فتا+عكس

خاطره اسدی بازیگر ۳۳ ساله سینما و تلویزیون با انتشار عكسی اعلام كرد كه به پلیس فتا شكایت كرده است تا صفحات شخصی جعلی این بازیگر را ببندند.

به گزارش نما به نقل از جام جم آنلاین، خاطره اسدی در اینستاگرامش نوشت:

همراهان همیشگیِ من سلام
خواستم توی این پست راجع به دایرکت ها و پیغامهایی که به من دادید و ناراحت و عصبانی بودید از آدمها و پیجهای فیک توضیح بدم.
این روزها توی دنیای مجازی این اتفاقات زیاد می افته و متاسفانه گریبان گیره پیج همه ی هنرمندان شده.
از طریق پیج خودم اعلام میکنم که دو هفته ی پیش ، خارج از دنیای مجازی وارد عمل شدم و برای دفاع از هویت و شخصیت ام ، با این افراد از طریق قانونی مقابله کردم.
خوشبختانه پلیس فتا در کمال صبر و شکیبایی پیگیری های لازم را انجام دادن. (که خیلی خیلی ممنونم ازشون)

امیدوارم روزی فرهنگ سازی بشه و یاد بگیریم احترام بزاریم .یاد بگیریم برای تخلیه ی عقده ها یا خصومت شخصی یا ناکامی های زندگی به پیج هنرمندان یا بقیه ی آدمها هجوم نبریم ، حتی اگه اون شخص رو دوست نداریم !

سرک کشیدن توی زندگی مردم و فحاشی و بر چسب زدن بهشون واقعیت های زندگی رو تغییر نمیده، تو همونی که هستی می مونی و درجا می زنی و اونا زندگیشونو می کنن و می رن جلو.
هر کس که توی این حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعالیتش پیش مردم و همکارانش جایگاه و اعتباری بدست آورده که این اتفاقات نمی تونه خدشه ای بهش وارد کنه.

و در اخر امیدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن که وقتی برای سرک کشیدن تو زندگی بقیه ،و پیچ تقلبی ساختن و فحاشی و تهمت و آزار و اذیت و کارهای غریب این چنینی ، نداشته باشند, باشد که رستگار شوند.

319969_932.jpg

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...