نسخه چاپی

نتیجه دربی تغییر نمی‌كند

سازمان لیگ اعلام كرد كه جواد نكونام سهمیه آزاد و خارجی نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از سپری شدن 24 ساعت از دربی 75 شایعه ای مبنی بر اینکه استقلال در نیمه دوم بازی با پرسپولیس از 4 بازیکن سهمیه خارجی خود به طور همزمان استفاده کرده منتشر شد. در واقع این تصور پیش آمده که جواد نکونام به عنوان سهمیه خارجی استقلال همزمان با جانواریو و ساموئل و توزی در میدان بوده و این تخلف قانونی است. به همین دلیل این شایعه مطرح شد که این بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود 3 بر صفر به پرسپولیس می شود اما با توضیحات سازمان لیگ این شایعه رد شد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ در خصوص این شائبه به خبرنگار ورزشی فارس اعلام کردند: جواد نکونام که لژیونر به شمار می رفته چون ایرانی الاصل و دارای پاسپورت ایرانی است، بازیکن خارجی به شمار نمی رود و به همین دلیل سهمیه خارجی نیست.

سازمان لیگ توضیح داد که در سال های گذشته در مورد مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و ایمان مبعلی هم به همین صورت تصمیم گیری شده و این سه بازیکن خارجی به شمار نرفته اند.

همچنین چون جواد نکونام تا قبل از تاریخ اول مرداد که آخرین فرصت درخواست ITC برای بازیکنان خارجی و لژیونر است کارت بازی خود را دریافت کرده سهمیه آزاد هم به شمار نمی رود و سهمیه عادی تلقی می شود.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...