نسخه چاپی

حق‌شناس: روحانی برای ادامه كار تردید ندارد

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی گفت: در این‌كه گروه رقیب دوست ندارد آقای روحانی در این جایگاه باشد و این فضا و فرصت مجدداً برای ایشان فراهم شود، شكی نیست. به همین دلیل است كه بحث یك‌دوره‌ای شدن دولت را با تمام امكاناتشان در دستور كارش قرار داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از جماران، محمدجواد حق‌شناس درباره برخی زمزمه ها مبنی بر تردید روحانی برای شرکت در انتخابات 96 و احتمال یک دوره‌ای شدن دولت اظهار داشت: روحانی هیچ تردیدی در ریاست‌جمهوری آینده و ادامه کارش ندارد. روحانی جایگاه خود و قدرت را به‌خوبی می‌شناسد و رسیدن به این جایگاه برایش شانسی به‌دست نیامده است.

وی افزود: ایشان برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده و برنامه‌ریزی داشته و جایگاه قدرت را می‌فهمد، اما در این‌که گروه رقیب دوست ندارد آقای روحانی در این جایگاه باشد و این فضا و فرصت مجدداً برای ایشان فراهم شود، شکی نیست. به همین دلیل است که یک‌دوره‌ای شدن دولت را با تمام امکاناتشان در دستورکار قرار داده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره بخت گروه‌ها برای موفقیت تصریح کرد: این یک بازی دوطرفه است. بستگی دارد کدام گروه با استفاده از فضا و امکاناتی که در اختیار دارند بازی را به نفع خودشان پیش ببرند.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...