نسخه چاپی

FATF از كاپیتولاسیون بدتر است

كارشناس مسائل سیاسی گفت: FATF مانند كاپیتولاسیون است. یك كاپیتولاسیون معكوس داخلی است. الآن خودمان، خودمان را از حقوق طبیعی‌مان محروم می‌كنیم

به گزارش نما سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره قرارداد FATF گفت: این موضوع مانند کاپیتولاسیون است. یک کاپیتولاسیون معکوس داخلی است. الآن خودمان، خودمان را از حقوق طبیعی‌مان محروم می‌کنیم.

وی افزود: این بدتر از کاپیتولاسیونی است که انقلاب به خاطر آن شرع شد. آن زمان یک کشور خارجی در داخل کشور ما برای خودش امتیاز خاصی قائل بود. الآن ما در داخل مرزهای خودمان، خودمان را محروم می‌کنیم.

زارعی ادامه داد: این موضوع بسیار بسیار خطرناک است. ما کاری نداریم که این موضوع چه زمانی تصویب شده است. مسئله اصلی خود ماجرا است که برای کشور خطرآفرین است. همه باید اعتراض کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با رد استدلال مسئولان دولتی مبنی بر اینکه حمایت از جبهه مقاومت نیازمند استفاده از سیستم بانکی نیست، خاطرنشان کرد: این موضوع به جبهه مقاومت و امنیت کشور ضربه می‌زند. برای جابه‌جایی پول ما نیازمند سیستم بانکی هستیم. نمی‌شود که با گونی پول جابه‌جا کنیم.

۱۳۹۵/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...