نسخه چاپی

تصادف اتوبوس و مینی‌بوس در محور دامغان

رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف دو دستگاه خودروی مسافری اتوبوس و مینی‌بوس در محور دامغان خبر داد و گفت: در این سانحه، 10 نفر مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حسن خسروجردی با اشاره به تصادف سه‌شنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس با مینی‌بوس در محور دامغان- سمنان گفت: 10 نفر در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که فقط یک نفر بستری شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: تصادف اتوبوس ولوو با مینی‌بوس ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته در کیلومتر 97 دامغان به سمنان، در هفت کیلومتری شهر سمنان و منطقه شهرک صنعتی رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف، اتوبوس که با 40 مسافر از مشهد به سمت خمین در حرکت بود از پشت با مینی‌بوس برخورد کرده است، گفت: علت این تصادف نقص فنی در سامانه ترمز اتوبوس تشخیص داده شد.

خسروجردی یادآور شد: هر 6 سرنشین مینی‌بوس که کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سمنان بودند، در این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: به‌جز راننده اتوبوس که به علت شکستگی پا در بیمارستان بستری است، 9 مجروح دیگر این تصادف دچار جراحت‌های سطحی بودند که نیاز به بستری شدن نداشتند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بر رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌های پلیس به‌ویژه از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی تأکید کرد.

۱۳۹۵/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...