نسخه چاپی

اقتصاد مقاومتی عملا در كرمان كلید خورده است

رییس مجمع نمایندگان كرمان با بیان اینكه این استان به عنوان پایلوت، در بخش اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است گفت: با توجه به اقداماتی كه تا به حال صورت گرفته به منظور استفاده از ظرفیت‌های استان، اقتصاد مقاومتی در مرحله اقدام و عمل در كرمان كلید خورده است كه امیدواریم نتایج آن هم درخور باشد.

به گزارش نما؛ حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری با عنوان وزیر معین در کرمان انتخاب شده است گفت: البته عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز به عنوان قائم مقام قرارگاه اقتصاد مقاومتی در تمامی استان ها حضور داشته و این موضوع را پیگیری و مدیریت می‌کند.

نماینده مردم زرند در مجلس، اظهار کرد: استان کرمان به 8 منطقه تقسیم شده که یک دستگاه فرا دولتی یا خصوصی امور مشاوره‌ای هر منطقه را به عهده دارد که به نظر کار جدید و خوبی است.

وی تصریح کرد: البته در هر کدام از این 8 منطقه نیز یکی از معاونان استاندار با دستگاه مربوطه به عنوان رابط هستند تا کارها را پیش ببرند. بنابراین، عملا در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام دارد، کارهایی در کرمان در حال انجام است اما نیازمند یک سیاست گذاری اصولی و بلندمدت می باشد.

رئیس مجمع نمایندگان کرمان، با بیان اینکه دستگاه‌های انتخاب شده نیز ظرفیت ها را در مناطق شناسایی کرده و تلاش می کند تا از حالت بالقوه به بالفعل درآید، گفت: دستگاه هایی که مناطق 8‌گانه را مدیریت می کند، در تلاش هستند تا با شناسایی نقاط قوت، ظرفیت های استان را توسعه دهند.

۱۳۹۵/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...