نسخه چاپی

پیش بینی بارشهای رگباری در خراسان رضوی

كارشناس مركز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق از چهارشنبه شب در مناطق مختلف این استان آغاز می شود و تا روزهای ابتدایی هفته آتی ادامه دارد.

به گزارش نما؛ زهرا آهنگرزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیشترین حجم بارشها در نیمه شمالی و نواحی غربی استان خراسان رضوی نظیر شهرستان های درگز، قوچان،کلات نادر، چناران، بینالود، غرب سبزوار و شمال غرب مشهد رخ خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: همراه با بارشهای رگباری شاهد کاهش سه تا چهار درجه ای دما در مناطق مختلف استان خراسان رضوی در روز پنج شنبه نسبت به روز چهارشنبه خواهیم بود.
وی بیشینه دمای امروز مشهد را 34 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: بیشینه دما در مشهد فردا به 29 تا 30 درجه سلسیوس می رسد.
آهنگرزاده ادامه داد: در این مدت وزش باد در برخی از مناطق استان خراسان رضوی به ویژه جنوب این استان همراه با گردو خاک پیش بینی شده است.
وی از کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی همراه با بارشهای رگباری باران خبر داد و گفت: در روز پنج شنبه دمای هوا در مناطق مختلف استان بین سه تا چهار درجه نسبت به امروز کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: بارشهای رگباری باران از نواحی غربی خراسان رضوی از امشب آغاز شده و فردا در سطح استان گسترش می یابد.
قوچان با دمای 11 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 38 درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین وزش باد در این مدت مربوط به شهرستان های سبزوار و نیشابور با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

۱۳۹۵/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...