نسخه چاپی

عرضه پوشاك با 40 درصد تخفیف

عکس خبري -عرضه پوشاك با 40 درصد تخفيف

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان این كه نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم كالا از 15 تا 24 شهریور در سراسر كشور برگزار خواهد شد، گفت: اجناسی كه اعضای اتحادیه ما در این نمایشگاه عرضه می‌كنند، به طور قطع نسبت به بیرون 35 تا 40 درصد ارزان‌تر است.

به گزارش نما، جواد دروديان در گفت‌و‌گو با ايسنا افزود: نمايشگاههاي عرضه مستقيم کالا در تهران و در قالب 1800 غرفه در چهار نقطه از جمله حکيمه تهرانپارس، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت و پارک ارم برگزار خواهد شد. ساعت بازديد نيز از 10 تا 22 خواهد بود.

وي با بيان اينكه گروه كارشناسي روي اجناسي كه در نمايشگاه عرضه مي‌شود، نظارت داشته و قيمت‌گذاري مي كنند، گفت: كيفيت دوخت و نوع پارچه پوشاك عرضه شده در نمايشگاه مورد بررسي قرار گرفته و پارچه به قيمت نفدي محاسبه مي‌شود. همچنين نوع دوخت نيز در قيمت‌گذاري موثر است.

به عنوان مثال اگر فروشنده‌اي پارچه را به قيمت قسطي و كمي گران‌تر خريداري كرده باشد، ولي ما قيمت نقدي آن را براي خريدار در نظر مي گيريم و در نهايت گروه كارشناسي ما قيمت‌ها را بر اساس 20درصد سود مشخص مي‌كنند.

دروديان با بيان اين‌كه در مغازه‌ها معمولا قيمت‌گذاري به اين صورت انجام نمي‌شود و گران‌تر است، گفت: به عنوان مثال اگر كت و شلواري در مغازه‌ها به قيمت 100 هزار تومان عرضه شود، در اين نمايشگاه تقريبا نزديك به نصف قيمت عرضه مي‌شود.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...