نسخه چاپی

اوكراین بحث تحریم جام‌جهانی روسیه را رد كرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال اوكراین اخبار منتشر شده مبنی بر تحریم جام جهانی روسیه را رد كرد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر تحریم جام جهانی روسیه از طرف اوکراین، سخنگوی فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرد این اخبار صحت ندارد و اوکراین با قدرت در انتخابی جام جهانی روسیه حاضر خواهد بو د و تلاش خواهد کرد با سرگروه شدن بتوانند به جام جهانی روسیه صعود کنند.

الکساندر گلوینسکی سخنگوی فدراسیون فوتبال اوکراین در ادامه گفت: این اخبار صحت ندارد و ما با قدرت در انتخابی جام جهانی حاضر خواهیم بود.

در رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، 9 گروه حاضر هستند که اوکراین در گروه نسبتا خوبی قرار گرفته است و در کنار ترکیه، کرواسی، ایسلند، فنلاند و کوزوو قرار گرفته است و تلاش می کند بتواند صعود به جام جهانی را تجربه کند.

هدایت تیم ملی فوتبال اوکراین را آندره شوچنکو بازیکن سابق تیم ملی اوکراین و میلان ایتالیا بر عهده دارد.

روسیه بعد از انتخاب به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ در کنگره گواتمالا که سال ۲۰۱۰ برگزار شد، مراحل میزبانی جام جهانی را به خوبی پشت سر گذاشته است. انگلیس، پرتغال-اسپانیا و هلند - بلژیک نیز خواستار کسب میزبانی در جام جهانی ۲۰۱۸ بودند.

روسیه ۱۱ شهر را برای میزبانی جام جهانی انتخاب کرده است. شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کارینگار، بولگارد، روستف، نیژنی، یکاترینگ و سامارا این شهرها هستند.

بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۵/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...