نسخه چاپی

سفر معاون اول رئیس جمهور به بوشهر

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: عملیات ساخت دو واحد نیروگاه جدید اتمی در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عباس جمشیدی در نشست بررسی مشکلات ساکنان هلیله و بندرگاه با بیان اینکه استاندار و مسئولان کشوری در حل مشکلات مردم این مناطق پیگیری‌های مستمری داشته‌اند اظهار داشت: مسئولان همگام برای تعیین تکلیف مناطق هلیله و بندرگاه که بیش از ۴۰ سال در هم‌جوار نیروگاه اتمی بوشهر ساکن هستند تلاش بسیاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر موضوع حل مشکلات ساکنان هلیله و بندرگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت افزود: هر چند که دولت مکلف است مشکلات ساکنان هلیله و بندرگاه مورد توجه قرار دهد ولی استاندار بوشهر تلاش مضاعفی در این راستا انجام داد بگونه‌ای که در تمامی نشست‌ها با مسئولان بلند پایه کشور این موضوع مورد اشاره و توجه قرار می‌داد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه در تعیین تکلیف بندرگاه و هلیله مردم ساکن این مناطق نقش مهمی داشتند افزود: مشارکت همگانی اعم از مسئولان استانی، کشوری و مردم در حل مشکلات ساکنان بندرگاه و هلیله ستودنی است.

جمشیدی با تاکید بر توسعه مناطق هلیله و بندرگاه تصریح کرد: با توجه به تصویب ماندگاری ساکنان مناطق بندرگاه و هلیله، طرح‌های زیربنایی این دو منطقه در برنامه زمانی مشخص اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی دو واحد نیروگاه اتمی دیگر در بوشهر آغاز می‌شود افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده عملیات ساخت دو واحد نیروگاه جدید اتمی در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر بیان کرد: ساخت دو واحد نیروگاه جدید در بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده روز شنبه اجرا می‌شود که منافع مهمی برای ایران اسلامی دارد.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...