نسخه چاپی

لقبی كه كمیل قاسمی را متعجب كرد

كمیل قاسمی می گوید:«مافیای داوری حق ایرانی ها را خوردند!»

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، کمیل قاسمی یکی از پرافتخارترین کشتی گیران سنگین وزن تاریخ ایران است.او که در المپیک جنگید تا به مدال طلا برسد فقط کمی کم آورد و با قبول شکست مقابل حریف ترکیه ای اش به مدال نقره رسید.کمیل شایسته این مدال بود و حتی شایسته مدالی به رنگ طلا،اما نشد.نشد تا قاسمی همچنان انگیزه این را داشته باشد که برای کسب مدال های بعدی در آینده تلاش کند و البته انتقامش از رقیب ترکیه ای اش را بگیرد.

از المپیک شروع می کنیم.در فینال خیلی ها انتظار داشتند که قاسمی مدال طلا بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.

در المپیک کشتی گرفتن واقعا سخت است.ضمن اینکه من قرعه سخت تری نسبت به حریف فینالم داشتم.همه چیز دست به دست هم داد تا در فینال نتوانم برنامه هایی که داشتم را اجرا کنم.البته این را بگویم که حریفم کشتی گیر خوبی بود و کشتی خوبی را هم به نمایش گذاشت.او کشتی را به روی من بست و توانست مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

برای فینال انگار که انرژی نداشتید.از همان لحظه ورود به تشک خسته بودید.

قرعه ام نسبت به حریف خیلی سنگین تر بود.بهانه نمی آورم اما کشتی با حریف کانادایی،مصری و البته حریف گرجستانی ام واقعا نفسم را گرفت.به نظرم حریفم راه آسان تری برای رسیدن به فینال داشت.البته من در کشتی با حریف آمریکایی ام خیلی زود به امتیاز رسیدم.غیر این کشتی در سایر کشتی ها بدنم تحلیل رفته بود.

دقیقا بعد از این کشتی بود که به شما لقب"کمیل سی ثانیه"را دادند.لقبی مشابه علی سامره بازیکن استقلال.

واقعا برایم جالب بود که مردم اینقدر زود این لقب را به من دادند.خودم وقتی در فضای مجازی دیدم تعجب کردم.به هر حال مردم هم قهرمان های خودشان را دوست دارند.

چه زمانی باید این حریف ترکیه ای را ببریم.اصلا به فکر انتقام گرفتن از او هستید؟

شک نکنید.اما برای شکست دادن او باید برنامه هایم را تغییر بدهم.

خیلی از کشتی گیران ما از نحوه قضاوت داوران گلایه می کردند.البته در خیلی از کشتی ها هم انصافا حق آنها خورده شد.مثل رضا یزدانی.

حق رضا را که واقعا خوردند.داوری ها هم مشکل داشت.مافیایی بودند برای خودشان.

عقیده داری که حق شما هم خورده شد؟

گیر من روی اخطار دومی است که در فینال به من دادند.می توانستند آن اخطار را ندهند.معمولا وقتی به یک کشتی گیر اخطار اول را می دهند اخطار دوم برای حریفش است.من خوب کار می کردم و هجومی بودم اما به من اخطار دادند.این اتفاق باعث ایجاد حساسیت هایی شد و من هم امتیاز از دست دادم.

پدر شما در برنامه ای تلویزیونی از خیلی چیزها گلایه می کرد.یک سری گلایه های پدرانه و ...

برای اینکه پدرم از نزدیک دیده که چه سختی هایی کشیدم.هر حرفی که پدرم زد از سر دلسوزی بود.از زمانی که کشتی را شروع کردم پدرم در کنارم بوده.او بیشتر سختی ها را گفت و از مسئولان خواست تا حواس شان بیشتر به کشتی باشد.

در مراسم تقدیر رییس مجلس از مدال آوران المپیک حضور نداشتید.

نه متاسفانه.البته دیروز به همراه حسن رحیمی خیدمت آقای لاریجانی رسیدیم و ایشان از ما تقدیر کردند.

حسن رحیمی که خیلی از دست مسئولان ناراحت است.

آدم خبر تقدیر کشورهای دیگر از مسئولان شان را می بیند.ما که کار دیگری بلد نیستیم و شغل مان ورزش کردن است.18 سال است دارم کشتی می گیرم.خب من چه کاری باید بلد باشم؟کشتی ورزش سختی است و رحیمی هم درد دل کرده است.اتفاقا ما به آقای لاریجانی هم مشکلات مان را گفتیم و ایشان هم قول هایی دادند که امیدوارم به زودی اتفاق بیفتد.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...