نسخه چاپی

چگونه از بلاك تلگرام خارج شوید!

با این ترفند می توانید به فردی كه شما را در تلگرام بلاك كرده است پیام دهید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی در مسنجر تلگرام، توسط یک کاربر بلاک یا همان مسدود شوید که پس از آن دیگر نمی توانید در تلگرام برای فرد مورد نظر پیام ارسال کنید.

حال اگر قصد داشته باشید به آن کاربر که شما را بلاک کرده است پیام دهید نیاز است تا از یک شماره دیگر در تلگرام برای ارسال پیام به فرد مورد نظر استفاده کنید که این روش ممکن است برای شما مقدور نباشد.

با این ترفند می توانید به فردی که شما را در تلگرام بلاک کرده است پیام دهید. تلگرام دارای یک باگ است که شما می توانید به وسیله ی آن از بلاک تمامی افراد خارج شوید. برای این کار کافیست یکبار اکانت خود را پاک و دوباره ثبت نام کنید.

در تلگرام اگر به یک کاربر در حالت عادی پیام.دهید، تصویر پروفایل و وضعیت آنلاین بودن آن برای شما مشخص خواهد بود. اما در صورتی که یک کاربر شما را در تلگرام بلاک یا مسدود کند، تصویر پروفایل آن برای شما دیگر نمایش داده نخواهد شد. همچنین آخرین وضعیت آنلاین بودن فرد مورد نظر به صورت last seen a long time age نمایش داده می شود که به معنی بلاک شدن شما توسط آن کاربر است.

در صورتی که می خواهید از بلاک فرد یا افراد خارج شوید، فقط کافیست اکانت تلگرام خود را یکبار حذف و دوباره در تلگرام ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است که با انجام این کار تمامی مخاطبین تلگرام و پیام های شما نیز حذف خواهند شد.

۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...