نسخه چاپی

هدیه كنایه‌آمیز به هاشمی +عكس

عکس خبري -هديه کنايه‌آميز به هاشمي +عکس

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در واكنش به اظهارات اخیر هاشمی خطاب به وی با اشاره به اینكه در مواضع خود روشن‌گری كرده و چهره واقعی خود را به مردم نشان دهید، عكس نوشت «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» را به وی هدیه داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان و بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان به اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص مسائل دفاعی و نظامی واکنش نشان داده و با انتشار نامه‌ای عکس نوشت «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» را به ایشان هدیه کردند.

در ابتدای این نامه خطاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان «سلام بر یار دیرین امام و انقلاب»، آمده است: جناب اقای هاشمی! بدون مقدمه اصل کلام را بگوییم چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر عدم گسترش و یا حتی منحل کردن نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران شنیدیم و با شنیدن این سخنان اندکی به فکر فرو رفتیم که چه شده است کسی که زمانی سخنگوی شورای عالی دفاع و فرمانده هشت سال دفاع مقدس در زمان جنگ نابرابر تحمیلی و رئیس جمهور این مملکت بوده و چنین مناصب مهم دفاعی کشور را در دست داشته است، چنین می‌گوید!؟

دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان در ادامه نامه خود به هاشمی، تأکید کردند: کسی که خود مفسر قرآن است و برای به بار نشستن هدف مقدس رهبر کبیر انقلاب که همان انقلاب اسلامی در ایران بزرگ بود، رنج‌ها، سختی‌ها و زندان‌هایی را تجربه کرده و شکنجه شده است، اکنون با این شرایط جنگی و ناامن منطقه و کشورهای اطراف سخن از عدم نیاز به نیروی نظامی به زبان می‌آورد! مگر در قرآن نیامده است که هر نیرویی از قدرت دارید ان را برای مقابله با دشمن آماده کنید؟

در ادامه نامه با اشاره به قرادادهای اخیر دولت با کشورهای خارجی، عنوان شده است: برادر بزرگوار، جناب حجت‌الاسلام هاشمی! واقعا شما را چه شده است! در شرایطی که افرادی می‌خواهند پیشرفت‌های کشور را که با خون دادن جوانان این ممکلت به دست آمده، همچون مسایل هسته‌ای، بهره برداری از مخازن نفتی و ... را به تاراج دهند شما پیشرفت کشور را منوط به منحل کردن نیروی نظامی ما می‌دانید!!

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: هر عقل سلیمی این موضوع را به راحتی تشخیص می‌دهد که هر کشور برای دفاع از خود و برای تأمین امنیت مردم کشور خود نیازمند نیروهای نظامی قدرتمند است اما اظهارات جنابعالی با آرمان‌های اسلام و انقلاب متناقض است و حال چه شده است که آرمان‌ها را فراموش کرده یا ان‌ها را با دید و زعم خود تغییر میدهید!

دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان خاطرنشان کردند: شما و دوستانتان همواره از وقوع جنگ و توهم حمله مستکبرین به ایران اسلامی هراسانید، اگر چنین اتفاقی بیافتد که به فضل خداوند نخواهد افتاد، شما و محافظینتان از مرزهای کشور و مردم غیرتمند ایران اسلامی دفاع می‌کنید یا این نیروهای نظامی مخلص و شهادت طلب!

در ادامه نامه یادآور شده است: آقای هاشمی! این را به شما گوشزد می‌کنیم که آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخر همان است که بوده و تغییری هم نخواهد کرد و خواستاریم شما در مورد مواضع خود و تفکری که پشت این مواضع هست روشن‌گری کرده و چهره واقعی خود را به مردم نشان دهید.

در پایان نامه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به هاشمی رفسنجانی آمده است: در آخر ما دانشجویان انقلابی و جان بر کف این کلام رهبر کبیر انقلاب را بر این نامه مزین میکنیم که «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام» و لازم می دانیم اول به خودمان و بعد به شما توصیه‌ای کنیم که عکس نوشت دعای زیر را در دفتر کار خود نصب نماییم: «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» به همین جهت تابلو زیر را به شما هدیه می دهیم. خدایا عاقبت ما را خیر قرار بده.

۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...