نسخه چاپی

«مالاریا»، نماینده سینمای ایران در جشنواره امروز «ونیز»

فیلم «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی امروز در دو سانس در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، فیلم «مالاریا» که امسال نماینده سینمای ایران در بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز است، امروز 19 شهریور ماه ساعت 2:45 دقیقه بعد از ظهر در سالن «Sala Darsena» و ساعت 9 شب در سالن سینمایی «Venice Sala Web» به نمایش گذاشته می‌شود، ضمن این که این فیلم فردا (شنبه) که روز پایانی جشنواره است، سومین و آخرین نمایش خود را در «PalaBiennale» بزرگترین سالن جشنواره ونیز با ظرفیت 1700 نفر تجربه خواهد کرد.

داستان فیلم «مالاریا» که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی، سیامک ادیب بازی می کنند درباره دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

این فیلم که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است، اولین نمایش خود را در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کرد.

بخش « اوریزونتی» یا افق‌های جشنواره فیلم ونیز به فیلم‌هایی از گرایش‌های جدید دنیای سینما بدون توجه به ژانر یا مدت زمان آن‌ها اختصاص دارد. آثاری که سعی کرده‌اند. این بخش پذیرای تمام آثار از فیلم‌های بلند و نیمه بلند و کوتاه است و حداکثر ۲۱ فیلم را به صورت رقابتی و غیر رقابتی شامل می‌شود.

هفتادوسومین جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان از 31 اوت (10 شهریورماه) آغاز شد و فردا 10 سپتامبر (20 شهریورماه) با نمایش فیلم «هفت دلاور» به کارگردانی «آنتونی فوکوآ» و برگزای مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...