نسخه چاپی

۴ جودوكار ایران فردا روی تاتامی می‌روند

هفدهمین دوره جودوی قهرمانی جوانان آسیا از فردا در هندآغاز می‌شود و 4 جودوكاران ایرانی روی تاتامی می‌روند.

به گزارش نما به نقل از فارس، هفدهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا فردا شنبه با حضور 144 جودوکار از 19 کشور به مدت دو روز در سالن «راجیوگاندی» شهر گوچی هند برگزار خواهد شد. در روز نخست این رقابتها، جودوکاران اوزان سبک به روی تاتامی می روند.

در وزن 55- کیلوگرم که 11 جودوکار حضور دارند محمد رشنونژاد که دو مدال برنز از دو دوره قبلی این رقابتها در کارنامه دارد، دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه قزاقستان و هند می رود. وی در صورت برتری در این مبارزه در مرحله نیمه نهایی یکی از جودوکاران قزاقستان، نپال یا چین تایپه را پیش روخواهد داشت.

محمدرضا صدیقی که دوره قبل در وزن 60- کیلوگرم عنوان پنجمی را کسب کرد در این دوره کار خود را از مبارزه با «علی الزاوی» آغاز می کند و در صورت برتری به دیدار «ژنیسبک» از قزاقستان خواهد رفت. صدیقی اگر می خواهد عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کند باید این حریف قزاق خود را شکست دهد چرا که در قسمت پایین یکی از جودوکاران هنگ کنگ، عربستان یا تاجیسکتان را برای صعود به نیمه نهایی پیش رو خواهد داشت.

علیرضا خجسته نایب قهرمان آسیا در سال 2016، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا در وزن 66- کیلوگرم است. وی دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده عربستان و نپال می رود. خجسته در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی یکی از جودوکاران کره جنوبی، قزاقستان یا یا فیلیپین را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 73- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور که مدال برنز 66- کیلوگرم دوره قبل جوانان آسیا را در کارنامه دارد، دور نخست به دیدار «اکرم» از پاکستان می رود و در صورت برتری به مصاف «کانگ» از کره جنوبی خواهد رفت.

سالن راجیوگاندی شهر گوچی هم اکنون رقابتهای نوجوانان در حال پیگیری است که نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب دو مدال برنز توسط بریمانلو و برغمدی شدند.

۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...