نسخه چاپی

برخی سخنان در تشبیه كشورها از روی بی‌بصیرتی است

امام جمعه كهنوج گفت: برخی سخنان در تشبیه كشور ما با ژاپن و آلمان از روی بی‌بصیرتی است و این اظهارنظرها به غیر از خوراك برای بیگانگان چیزی نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امام محمدباقر(ع) که لقب آن حضرت باقرالعلوم است به معنای شکافنده علم، کنیه‌اش ابوجعفر، مادرش دختر امام حسن مجتبی (ع) و دوران امامت حضرت 19 سال است.

امام جمعه کهنوج با اشاره به روز عرفه بیان کرد: عرفه روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و سفره کرم و احسان و لطف خود را برای آنان می‌گسترد و درهای رحمت، مغفرت و بخشش و را به روی آنان می‌گشاید.

وی افزود: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی و یادآور ذبح حضرت ابراهیم (ع) و روز ایثار است و در روایات مکرر نقل شده که در روز عید اضحی قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان از خوردن گوشت سیر شوند.

افشارمنش با اشاره به فاجعه منا عنوان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب به گمان ما فاجعه دنیای اسلام غالباً برای فراموش شدن مسأله فلسطین است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با متخصصان وزارت دفاع گفت: از جملات مهم در این دیدار این بود که تضعیف توان نظامی کشور خیانت است و در این ایام اخیر شاهد جریان سیایی و رسانه‌ای هستیم که توان دفاعی و نظامی ملت ایران را هدف گرفته‌اند .

امام جمعه کهنوج تبیین کرد: در اظهارات یکی از این اشخاص ایران اسلامی را تشبیه کرده‌اند به دو کشور شکست خورده ژاپن و آلمان در جنگ جهانی دوم که اجازه نداده‌اند. آنها ارتش داشته باشند و این سخنان از روی بی‌بصیرتی است و این اظهار نظرها به غیر از خوراک برای بیگانگان چیزی نیست.

افشارمنش اضافه کرد: نکته مهم این است که تعریف ما از تروریسم با تعریف آمریکا فرق می‌کند و آنها حزب‌الله لبنان را تروریسم می‌دانند و در واقع با این اقدام دست ما از حمایت از مقاومت کوتاه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم از نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی انتظار دارند چاره‌جویی کنند.

۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...