نسخه چاپی

پیشروی نیروهای ارتش و مقاومت سوریه در حلب

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه امروز در حلب، غوطه شرقی و شمال لاذقیه، در برخی نقاط پیشروی كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای ارتش و هم پیمانان سوریه در جنوب شرق حلب، توانستند در منطقه «ساکوب» و مناطق نزدیک به «الراموسه» پیشروی کنند.

به نوشته المیادین، مسیر الراموسه تا فردا صبح (شنبه) برای خروج مردم عادی از این شهر حلب باز خواهد شد.

در همین حال هواپیماهای ارتش سوریه، اعلامیه‌هایی را بر فراز شهر حلب پخش کردند که از تروریست‌ها می‌خواست ظرف 48 ساعت آینده، سلاح بر زمین گذاشته و خود را تسلیم کنند.

روز گذشته (پنج‌شنبه) نیروهای مقاومت به صورت کامل کنترل منطقه «الراموسه» را به دست گرفتند.

در استان حمص، هواپیماهای ارتش سوریه مناطق حضور تروریست‌های داعش در جنوب تدرم، السخنه، و شرق قصر الحلابات را بمباران کرده و دهها تانکر تروریست‌ها را منهدم کردند.

در شمال استان حمص و در شهر دیرالزور نیز هواپیماهای روسیه، بسته‌های غذایی برای سربازان ارتش سوریه که در محاصره هستند، پرتاب کردند.

نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه نیز در دیرالزور چندین منطقه از جمله «شرق فرودگاه محاصره شده این شهر را بمباران کرد.

از سوی دیگر ارتش سوریه در غوطه شرقی در شرق دمشق، در منطقه «مزارع الریحان» پیشروی کردند و مساحتی را در جاده «المعامل» به «غوطه شرقی» به کنترل خود در آوردند.

اما عمده پیشروی نیروهای سوریه در بعد از ظهر امروز (جمعه) در شمال لاذقیه اتفاق افتاد و نیروهیا مقاومت در محور «جبل الاکراد» عملیات نظامی انجام دادند.

نیروهای مقاومت تا کنون توانسته‌اند نقاط «تل الملک، تل رشا، عین القنطره، ضهر ابوسعد، ارض الوطی، حکر تحتانی، مزعله، نقاط 650 و 540 در محور «حسن الراعی» را به کنترل در آورند.

پیشروی‌ها این نیروها در حالی است که توپخانه تروریست‌ها نیز به شدت در حال فعالیت است.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...