نسخه چاپی

برای سفرهای داخلی پول بیشتری كنار بگذارید/ زمزمه گرانی هتل ها، افزایش كرایه اتوبوس

به گزارش نما - روزنامه توریسم نوشت : رییس جامعه هتلداران ایران از بررسی افزایش نرخ هتلها درهفته جاری خبر داد و گفت: ممکن است افزایش با تخفیف همراه شود.

جمشید حمزه زاده درباره اینکه طبق هر سال در پایان فصل تابستان و اواخر شهریور نرخ هتلها افزایش می یابد گفت: هنوز مشخص نیست آیا در شش ماهه دوم سال ٢٠ درصد افزایش نرخ وجود داشته باشد یا نه چون بازار کشش ندارد و باید عرضه و تقاضا مورد بررسی قرار گیرد ممکن است برخی از استانها کشش داشته باشد که هتلهایش نرخ را افزایش دهند اما بسیاری از استانهای کوچک این کشش را ندارند بنابراین از آنجا که تعیین نرخ ها به صورت استانی است به همه جوامع و هتلداران گفته ایم که تا هفته جاري نرخ های پیشنهادی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: هفته آینده نظرات را جمع بندی کرده و با هتلداران و بخش خصوصی و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی جلسه ای برگزار می کنیم شاید تصمیم بر این شد که برخی از استانها اگرچه افزایش نرخ خواهند داشت اما آن را با تخفیف ارایه کنند و یا اقزایش نرخ را با چند ماه تاخیر به تعویق بیندازیم.

بلیت اتوبوس ۲۰ درصد گران شد

در اين ميان اواسط اسفند ماه سال گذشته مانند سال‌های اخیر 20 درصد به نرخ کرایه بلیت اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری افزوده شد. قیمتی که معمولا پس از پایان تعطیلات (نیمه‌های فرودین سال بعد) به روال قبلی باز می‌گشت. اما امسال افزایش 20 درصدی بر خلاف همیشه به کل سال تعمیم یافت و به قیمت قبلی بازنگشت.

۱۳۹۵/۶/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...