نسخه چاپی

فرمانده ناجا: اجازه عفت‌زدایی در جامعه را نمی‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بی‌كفایتی و بی‌لیاقتی حكام سعودی بر هیچكس پوشیده نیست و اگر بی‌تدبیری آنها نبود این تعداد از مسلمانان در آن فاجعه به شهادت نمی‌رسیدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در مراسم یادواره 270 شهید نیروی انتظامی البرز و بزرگداشت یادواره شهدای مدافع حرم که عصر امروز با حضور آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان محلی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال انتقام خون شهیدان منا را از حکام سعودی بگیرد.

وی افزود: بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام سعودی بر هیچکس پوشیده نیست و اگر بی‌تدبیری آنها نبود این تعداد از مسلمانان در آن فاجعه به شهادت نمی‌رسیدند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای فاجعه منا و هموطنان مظلوم کشورمان هیچ‌گاه از یاد و خاطره ما بیرون نمی‌رود، تصریح کرد: اگر در دفاع مقدس به واسطه دفاع از میهن شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم دشمن ما مشخص بود و رزمندگان با تمام توان در مقابل آنها ایستادند و مبارزه کردند.

اشتری افزود: حکام و نیروهای آل‌سعود در فاجعه منا از انجام مختصر کمکی به زائران و حاجیان خانه خدا دریغ کرده‌اند و اگر در زمانی که این ازدحام به وقوع پیوست بر روی حاجیان آب‌پاشی می‌کردند 30 الی 40 درصد از این تعداد کشته‌شدگان زنده می‌ماندند.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی در زمان وقوع فاجعه حتی از دادن آب به زائران مضایقه کردند، گفت: در شرایطی که وضعیت آب و هوایی و گرمای هوا مشکلات زیادی را برای زائران ایجاد کرده بود نیروهای پلیس حتی از دادن آب به زائران خودداری کردند.

فرمانده ناجا با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری و به کاربر بردن واژه شجره خبیثه ملعونه در مورد حکام و پادشاهان سعودی اظهار داشت: ان‌شاءالله جهان اسلام بیدار شده و با حفظ وحدت و همدلی خود بتواند انتقام خون شهدای منا را بگیرد.

اشتری با بیان اینکه هر جا که احساس کردید که دشمن در مقابل ما لبخند می‌زند ضرر کردیم و این موضوع در اکثر مواقع دیده شده است، گفت: دشمنان انقلاب دلشان برای ما نمی‌سوزد.

وی با تقدیر از ایستادگی‌ها، صبر و مقاومت خانواده‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تأکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و حدود 6 هزار نفر از این شهیدان در 8 سال دفاع مقدس و بقیه آنها در دفاع از تأمین نظم و امنیت و حریم اجتماع و ایجاد آرامش به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اعطای واژه مجاهد فی سبیل‌الله از سوی مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی باعث مباهات و افتخار این نیرو است، گفت: در هر شرایطی از مرزها تا داخل درب منازل و برای ایجاد امنیت و برقراری نظم تمام تلاش خود را به کار گرفته و از هیچ‌گونه اقدامی در راستای ایجاد و حفظ نظم و امنیت دریغ نمی‌کنیم.

اشتری با بیان اینکه با افتخار اعلام می‌کنیم که نقش مردم در انجام وظیفه برای نیروهای انتظامی پر رنگ و تأثیرگذار است، گفت: شهدای عزیز سبب افتخار و سربلندی کشور هستند و خانواده‌های آنها چشم و چراغ ما هستند.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای انجام وظایف محوله بر اساس قانون به کار می‌گیریم، تصریح کرد: در ناجا افتخار داریم در مواجهه با دشمن و تهدیدات داخلی و خارجی سینه‌های خود را سپر می‌کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروهای ناجا هیچ‌وقت در مقابل مأموریت‌های محوله کوتاهی نکرده و نمی‌کنند، گفت: برخی اوقات بالاتر از اختیارات خود برای برخورد با برخی کارها اقدام می‌کنیم.

اشتری با بیان اینکه در انجام وظایف خود هیچ‌گاه کوتاه نیامده و این انجام وظیفه در راه صیانت و پاسداری از خون شهیدان است، گفت: اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای به ارزش‌ها لطمه زده و فراتر از قانون عمل کنند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در جامعه عفت‌زدایی کنند.

وی با بیان اینکه انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله بر اساس شرع و قانون اساسی عمل می‌کنیم، گفت: اجازه نمی‌دهیم که برخی افراد از خدا بی‌خبر در جامعه از اقدامات خلاف شرع و ضد موازین اسلامی خوشحال شوند.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...