نسخه چاپی

پرونده اتفاقات بازی تراكتور و پرسپولیس در كمیته اخلاق

مسئول برگزاری دیدار پرسپولیس و تراكتورسازی اعلام كرد: پرونده اتفاقات این بازی را به كمیته اخلاق و كمیته انضباطی ارائه می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سعید فتاحی در گفت‌‌وگو با شبکه خبر درمورد اینکه ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مناسب برای برگزاری مسابقات لیگ برتر است یا نه گفت: سه ماه است که درگیر آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام هستیم. قرار بود چمن این ورزشگاه تا قبل از شروع مسابقات آماده شود که اینگونه نشد چندین مرتبه برای بازدید از این ورزشگاه به تبریز آمدیم. دو روز قبل از قرعه‌کشی لیگ برتر هم به تبریز آمدیم.

وی ادامه داد: نگرانی اول ما دربی تبریز بود و پس از آن نگران سایر مسابقات بودیم. ورزشگاه بنیان دیزل هم در تبریز وجود دارد اما باشگاه گسترش آن را در اختیار تراکتورسازی نداد و چاره‌ای جز برگزاری این مسابقه در ورزشگاه نداشتیم.

فتاحی درمورد اتفاقات حاشیه این بازی گفت: من اکنون گزارش بازی را روی کاغذ می‌آورم و فردا به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون ارائه خواهم کرد. البته باید از هواداران خوب تبریزی و 400 تماشاگر پرسپولیسی تشکر کنم که در برگزاری ا ین مسابقه به ما کمک کردند اما عده‌ معدودی از هواداران متاسفانه 8-7 بطری آب به سمت زمین پرتاب کردند که در پایان مسابقه این پرتاب‌ها بیشتر شد.

مسئول برگزاری مسابقه درمورد اینکه دروازه‌بان دوم پرسپولیس با پرتاب سنگ مصدوم شد گفت: موقع گرم کردن ظاهرا سنگ کوچکی به سر این بازیکن خورد البته سنگ بزرگی نبود.

فتاحی درمورد دلیل درگیری خبرنگاران و عکاسان با لیدرها گفت: خبرنگاران و عکاسان بعد از آنکه پرتاب بطری شروع شد وارد چمن شدند و وقتی قرار بود چمن آبیاری شود تعدادی از لیدرها با عکاسان و خبرنگاران درگیر شدند. این اتفاقات در پایان مسابقه رخ داد.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...