نسخه چاپی

برانكو ایوانكوویچ در گفت و گو با نما:

زیاد وقت استراحت نداریم

عکس خبري -زياد وقت استراحت نداريم

آنها مطمئناً می‌توانند به ما كمك كنند، اما طبیعی است كه آنها تغییر آب و هوا داده‌اند و به خاطر شرایط طولانی مدت پرواز، شرایطشان با بازیكنان دیگر فرق كند. از طرفی زیاد هم وقت استراحت نداریم.

برانکو از آن دست مربیانی است که رفتار و دیسیپلینش را خیلی ها دوست دارند، او که بعد از بازگشت به ایران و هدایت پرسپولیسی ها جایگاه ویژه ای نزد هواداران این تیم پیدا کرده است این روزها با توجه به بازگشت رضاییان و خروج انصاری از فهرست پرسپولیس تحت فشار است. او هواداران را عامل اصلی موفقیت تیم خود می داند و امیدوار است بتواند هواداران تیم خود را همیشه راضی وخشنود ببیند.


 سخت نیست در تیمی چون پرسپولیس که این همه هوادار دارد مربیگری کردن؟

بالاخره پشت هر خوبی یک سختی هایی هم نهفته است و من خیلی خوشحالم از اینکه برای پرسپولیس با این همه هوادار متعصب و با فرهنگ مربیگری می کنم . پرسپولیس هوادارانی دارد که همیشه حامی ما بوده‌اند و اگر نتیجه نگیریم، من از آنها خجالت می‌کشم.


اما همین هواداران زمانی که تیم نتیجه نگیرد تیم را خیلی تحت فشار می گذارند مانند استقلال این روزها؟

هواداران هر زمان ما نتیجه گرفتیم با ما یار بودند و هر زمان که نتیجه نگرفتیم، حمایتمان کردند. من اگر تیمم نتیجه نگیرد از این هواداران خجالت می‌کشم و غمگین می‌شوم. به نظرم باشگاه بدون هوادار، باشگاه نیست.

برای بازی های پیش روی این فصل تیمتان روی هواداران حساب می کنید؟
هدف من این است که دانش را در اختیار باشگاه قرار بدهم و تمام خواسته‌های هواداران را پیاده کنم. ما امسال در سه جبهه یعنی اول لیگ، دوم جام حذفی و سوم لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم و برای این به کمک هوادارانمان نیاز داریم
 
با توجه به شرایط خوبی که پرسپولیس و شرایط بدی که تیم منصوریان در این روزها دارد فکر می کنید دربی امسال را به راحتی ببرید؟

دربی بازی خاصی است که یادم می‌آید دو سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید، برخلاف استقلال که برای قهرمانی تلاش می‌کرد، اما هر دو بازی را پرسپولیس برد. این بازی خاص است و نمی‌شود گفت کدام تیم برنده می‌شود، دلیلی ندارد بگوییم تیمی که بهتر است بازی را می‌برد. این افتخاری بزرگ است که هر کسی جزئی از باشگاهی باشد که برنده دربی می‌شود، اما ما قبل از دربی، یک دربی دیگر داریم که آن هم بازی با تراکتورسازی است.


آیا نگران نیستید که اتفاقات سال گذشته با استقلال اهواز در تبریز رخ دهد؟
 من اصلاً نگران نیستم، چون مطمئن هستم بحث امنیت ورزشگاه قابل کنترل و تأمین است، ولی از طرف دیگر می‌دانم شرایط برای هر دو‌تیم یکسان است، ولی باید بپذیریم که به جای 50 هزار نفر، 5 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.


 با توجه به اینکه بازیکنان کلیدی زیادی از شما در تیم ملی هستند و فرصت زمانی زیادی برای ریکاوری ملی پوشان وجود ندارد، به ملی پوشان خود استراحت می دهید؟
 آنها مطمئناً می‌توانند به ما کمک کنند، اما طبیعی است که آنها تغییر آب و هوا داده‌اند و به خاطر شرایط طولانی مدت پرواز، شرایطشان با بازیکنان دیگر فرق کند. از طرفی زیاد هم وقت استراحت نداریم.


شنیده ایم که سروش رفیعی به تیم شما خواهد پیوست؟

من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درآمده، ولی فقط این را می‌دانم که رفیعی با تراکتورسازی قرارداد دارد.
 
 بالاخره قضیه آمدن رامین رضاییان با رفتن ساسان انصاری فیصله یافت؟

سه روز پیش با ساسان صحبت کردم که او از من خواهش کرد که اگر می‌شود بخاطر مسائل شخصی از پرسپولیس برود و طبیعی است که در تیم ما رقابت زیادی وجود دارد و خود ساسان احساس کرد اگر شاید اینجا بازی به او نمی‌رسد و برود بهتر است؛ متاسفانه او بیشتر از این صبور نبود اما بازیکن حرفه‌ای و مسؤولیت‌پذیر است که فکر می‌کنم کمتر کسی مثل او باشد؛ او در تمرینات جدیت داشت ولی با این حال به تصمیمش احترام گذاشتم و موضع او را با اجازه جدایی‌اش محترم شمردم.


۱۳۹۵/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...