نسخه چاپی

مردی كه قربانی بداخلاقی و رفتارهای تند خود شد/دخترخوانده و همسرش ،جسد او را داخل اسید انداختند

به گزارش نما - ایران نوشت:زن جوان برای فرار از کتک‌ها وتهدید‌های پدرخوانده‌اش، این مرد را به قتل رساند و سپس شوهر این زن جسد مقتول را داخل بشکه اسید انداخت تا از بین برود.

این جنایت اوایل اردیبهشت سال گذشته رخ داد و زن جوان و شوهرش پس از دستگیری مدعی شدند که به‌خاطر بدخلقی‌ها، کتک‌ها و تهدیدهای این مرد او را به قتل رسانده‌اند.راز این جنایت با شکایت برادر مرد قربانی فاش شد. این مرد که سال‌ها ساکن دانمارک بود؛ ناپدیدشدن برادرش را به پلیس اعلام کرد و تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه آتوسا «دختر خوانده مرد قربانی» و همسرش شناسایی شدند.

این زن جوان در بازجویی به قتل پدرخوانده‌اش اعتراف کرد و به بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: پدر‌خوانده‌ام با من رفتار تندی داشت و سر همین موضوع مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و حتی من را تهدید به مرگ کرده بود. روز حادثه پدرخوانده‌ام با پیچ‌گوشتی به من حمله کرد و می‌خواست خفه‌ام کند که همسرم با او درگیر شد و ناخواسته پدرخوانده‌ام کشته شد. همسرم جسد را در اطراف کارگاه بلورسازی در پاکدشت داخل بشکه اسید انداخت تا نابود شود.

با اعتراف متهمان به قتل و بازسازی صحنه جنایت روز گذشته بازپرس جنایی کیفرخواست مرد جوان را به اتهام مباشرت در قتل و همسرش آتوسا را به اتهام معاونت در این جنایت صادر کرد.

۱۳۹۵/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...