نسخه چاپی

احمدی‌نژاد: حكومت‌ها می‌روند و مردم ماندگارند

عکس خبري -احمدي‌نژاد: حکومت‌ها مي‌روند و مردم ماندگارند

رییس جمهور با اشاره به اینكه تعهد دولت به پیام امام و آرمان‌های ایشان همیشگی است، گفت: نوسانات و سر و صداها می‌آیند و می‌روند و آنچه می‌ماند امام،‌مردم و مستضعفین هستند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس ،محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور اسلامی کشورمان صبح امروز درمراسم تجدید پیمان اعضای هیات دولت هیات با آرمان‌های امام راحل که در مرقد مطهر امام برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت با یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یار دیرینه امام عزیز هر ساله بر پا می شود گفت:نقطه مرکزی در گرامیداشت هفته دولت یادآوری تعهد هیات دولت به آرمانهای امام(ره) است که امروز راهی جدید را در مقابل بشریت گشوده است.

وی با بیان اینکه باور ما این است که امام یک هدیه ویژه از ناحیه آسمان به بشریتی بود که زیر خروارها ظلمات و سیاهی در حال مدفون شدن بودند، اظهار داشت :امام آمد و لایه های غبار فراموشی،تعصبات،خودپرستی و فریب کاری‌ها را از ارزشهای الهی زدود و یک بار دیگر توفیق الهی را به بشریت عرضه کرد و نگاه توحیدی و نگاهی از جنس انسانی را به انسان معرفی کرد و راه نیل به قله‌های کمال را به انسان نشان داد.

احمدی‌نژاد با اشاره به این مطلب که حضرت امام (ره) مظلومیت پیام انبیا، پیام توحید و پیام موحدان را یادآوری کرد تاکید کرد:ما امروز به اینجا آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کنیم و البته این تجدید پیمان با تجدید پیمان سال گذشته نیز متفاوت است؛چرا که در هر سال یک گام به سمت جلو باید باشد و ما با تعهدی بیشتر به آرمان‌های ایشان و ارزش‌های الهی در این جا حاضر می‌شویم و خود را برای خدمت و کار بیشتر آماده می‌کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ حضرت امام (ره) بسیاری از تصورات باطل را در هم کوبید و خودخواهی‌ها و خود پرستی‌هایی را که در گذشته مسلط بر مردم بود، حذف کرد.

احمدی نژاد با بیان این مطلب که امروز اصل حکومت بر پایه عدالت و خدمت به مردم و حفظ حقوق آنان است و حکومت به خودی خود هیچ ارزشی ندارد، گفت:امام تمام باورهای پوشالی را در هم شکست و عظمت انسان را در برابر انسان قرار داد.

وی با اشاره به این مطلب که حضرت امام (ره) ملت ما را از اسارت چندین هزار ساله نجات داد و راه رسیدن به کمالات بشری را در مقابل مردم ما قرار داد، تاکید کرد: تعهد دولت به پیام امام و آرمان‌های ایشان همیشگی است؛ نوسانات و سر و صداها می‌آیند و می‌روند و آنچه می‌ماند امام،‌مردم و مستضعفین هستند.

رییس جمهور افزود: امروز هر چه که می‌گذرد باورها و اندیشه‌های امام بیش از گذشته برای ملت‌ها و توده‌های مستضعفان شناخته‌تر می‌شود و امروز دنیا به دنبال انسان‌هایی از جنس امام است.

احمدی‌ نژاد با بیان این مطلب که انگشت اشاره امام راحل و آرمان‌های ایشان به سمت انسان کامل بود، افزود:حضرت ولی عصر (عج)تنها راه حل برای مشکلات بشریت هستند و تنها برپا کننده حکومت الهی در زندگی بشر محسوب می‌شوند.

وی در در پایان با گرامیداشت مجدد یاد و خاطره مجاهدت‌های شهیدان باهنر و رجایی آنان را الگویی برای دولت معرفی کرد.

بنابر این گزارش در مراسم امروز تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت علاوه بر وزرا، معاونان رئیس جمهور، رئیس دفتر رییس جمهور و همچنین اعضای دفتر رئیس جمهور نیز حضور داشتند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...