نسخه چاپی

اطلاعیه سازمان سنجش درباره سومین آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اطلاعیه این سازمان درباره زمان انتشار اصلاحات دفترچه‌ های راهنمای ثبت‌ نام و شركت در سومین آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌ های اجرایی كشور منتشر شد.

به گزارش نما ، حسین توکلی در مصاحبه با صداوسیما افزود: این اطلاعیه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

وی گفت: همچنین این اطلاعیه شامل آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز است.

توکلی افزود: متقاضیان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای این آزمون صورت گرفته که این تغییرات در اطلاعیه‌ شنبه دهم مهر 95 در پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش منتشر می شود.

وی گفت: داوطلبانی که قبلا در این آزمون نام نویسی کردند باید با توجه به توضیحات مندرج در اطلاعیه یادشده، در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش برای ویرایش اطلاعات خود از تاریخ11 مهر تا 17 مهر 95 اقدام کنند.

توکلی افزود: همچنین داوطلبانی که در این آزمون موفق به نام نویسی نشده‌اند، نیز می توانند برای ثبت ‌نام اقدام کنند.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد 10000 نفر بصورت پیمانی اقدام می کند که نحوه ثبت‌نام و شرکت در این آزمون و جزییات لازم در این باره در اطلاعیه‌ای که در تاریخ 10 مهر 95 منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

توکلی افزود: تاریخ برگزاری سومین آزمون استخدامی جمعه 28 آبان 95 است.

۱۳۹۵/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...