نسخه چاپی

خطیبی: از واكنش هواداران استقلال ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال چند موقعیت داشت و بازی را اداره كردیم یك بار هم توپ را به تیر زدیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: به همه دوستان خسته نباشید می‌گویم ما 20 دقیقه اول سردرگم بازی کردیم بعد از 20 دقیقه توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم.علت سردرگم بازی کردن تیم ما این بود که 5 بازیکن ما اولین بار در آزادی بازی می‌کرند و تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند. استقلال چند موقعیت داشت و بازی را اداره کردیم یک بار هم توپ را به تیر زدیم.

خطیبی گفت:‌ بعد اینکه گل خوردیم بازی را اداره کردیم در نیمه دوم آندرانیک خیلی خوب بازی کرد و بعد از 21 سال در ورزشگاه آزادی بازی کردیم.

وی گفت: از عکس‌العمل هواداران استقلال در نیمه دوم ناراحتم منصوریان هم از این رفتار ناراحت شد. استقلالی‌ها رفتار بدی با پیام صادقیان داشتند. پیام کار خودش را می‌کرد.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: اگر بخواهیم بازیکن اخلاق 5 هفته اول لیگ را انتخاب کنیم پیام صادقیان قطعا بازیکن اخلاق است زیرا نه کارت زردی گرفته نه اعتراضی کرده و نه کاری به بازیکن حریف داشته است. بهتر از پیام صادقیان بازیکن اخلاق در 5 هفته اول لیگ پیدا نمی‌شود . من به عنوان بزرگترش از او تشکر می‌کنم. و خواهش می‌کنم سازمان لیگ از بازیکنانی که اینگونه بی‌حاشیه به فوتبال برمی‌گردند حمایت کند زیرا بازگشت آنها به فوتبال کمک می‌کند.

خطیبی در مورد درگیری دو بازیکن گفت:شاید سر و صدا باعث شده آنها بلند با هم صحبت کنند.

۱۳۹۵/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...