نسخه چاپی

برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی

با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی ریس جمهور جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی امشب در مشهد برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه که مدیران اجرایی برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضویاستان و اعضای ستاد حضور داشتند؛ رشیدیان استاندار خراسان رضوی از اقدامات عملی انجام شده در سال اقتصاد مقاومتی و برگزاری 26 جلسه گذشته این ستاد گزارشی ارایه کرد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: مبلغ دو هزار و 130 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تا کنون به واحدهای تولیدی زیر یکصد نفر اشتغال استان پرداخت شده است.

علیرضا رشیدیان افزود: در مرحله اول ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی زیر یکصد نفر اشتغال، هفت هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به خراسان رضوی اختصاص یافت که تا کنون دو هزار و 130 میلیارد ریال از این میزان به واحدهای متقاضی در استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده از مهمترین برنامه های در دستور کار است، تاکید کرد : چنانچه تسهیلات به واحدهای بزرگ و بالای یکصد نفر اشتغال نیز تعلق گیرد، صنعت و تولید پویا خواهد شد.

رشیدیان ادامه داد : هم اکنون بیش از 60 هزار میلیارد ریال در بانکهای استان از محل سپرده های مردمی قابل ارائه در قالب تسهیلات است که اگر مجوزی از این محل به مبلغ 2 هزار میلیارد ریال برای واحدهای بالای یکصد نفر اشتغال صادر شود، حدود 10 هزار اشتغال از حالت بحرانی خارج می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکید دولت برای پیگیری مساله اقتصاد مقاومتی در استانها مقرر شد از کابینه یک نماینده برای هر استان به عنوان رابط بین ستادهای ملی اقتصاد مقاومتی در استانها تعیین شود؛ گفت: از این رو محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور به عنوان نماینده دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی انتخاب شد .

۱۳۹۵/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...