نسخه چاپی

شغل پرسود بیكاران چینی + عكس

عکس خبري -شغل پرسود بيکاران چيني + عکس

به تازگی قوانین عجیب زیادی در چین در حال تصویب شدن است. این روزها چینی ها می توانند در هر كاری از نماینده استفاده كنند و قوانین جدید نیز به این امر بسیار كمك می كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،قوانین عجیب در دنیا کم نیستند و همیشه نیز باعث شگفتی افراد می شود. این بار یک قانون بسیار عجیب برای پولداران چینی تصویب شده است.

به تازگی قانونی در این کشور تصویب شده است که افراد می توانند کسی را استخدام کنند که به جای آن ها در زندان بماند و حتی به دادگاه برود و شخص اصلی به زندگی خودش ادامه بدهد.



این مورد هم به عنوان یک قانون عجیب و هم به عنوان یک شغل بسیار عجیب شناخته شده است و البته عده ای می گویند آغاز این نوع شغل ها از سال ۲۰۰۹ بوده است.

از زمانی که این قانون به تصویب رسیده پولدارانی که دستگیر می شوند افرادی به جای خودشان به زندان می فرستند. برای مثال یک کارخانه دار که در یک تصادف چند نفر را کشته بود با پرداخت ۸ هزار دلار فردی را برای حضور در زندان استخدام کرده است.



"هیو بین" یک جوان بیست ساله متهم به قتل در راست و بدل او در داداگاه

این قانون شاید به نفع افرادی باشد که پولدار هستند اما باعث بروز ناعدالتی بسیار زیادی میان زندانی های متفاوت می شود. این باعث شده است عده بسیار زیادی به این قانون اعتراض کنند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...