نسخه چاپی

اعطای مدرك دانشگاهی در ازای برقراری رابطه جنسی!

عکس خبري -اعطاي مدرک دانشگاهي در ازاي برقراري رابطه جنسي!

یكی از استادان سابق دانشگاه پكن فاش كرد: روسا، معاونان و استادان این دانشگاه با سوء استفاده از موقعیت خود ضمن ارتباط نامشروع با گارسون های زن رستوران این دانشگاه به آنان مدرك دانشگاهی اعطا می كردند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، به نقل از شانگهاي پست، پرفسور زو هنگ فو، استاد اقتصاد سابق اين دانشگاه همچنين اين دانشگاه را به خاطر مسوولان فاسد متهم کرد.

وي همچنين از وجود رشوه و سودجويي در سطح مديريت اين دانشگاه پرده برداشت.

وي همچنين مدعي شد بعيد به نظر نمي رسد که اين خدمتکاران و گارسون ها تصميم هاي کلان دانشگاه را بگيرند و با اين شرايط دانشگاه پکن مي بايست فکر حضور در دانشگاه هاي برتر را از سر بيرون کند.

وي در ادامه از وزير آموزشي اين کشور درخواست کرد که تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کند.

جيانگ لانگ لانگ، سخنگوي دانشگاه پکن در واکنش به اين صحبت ها ضمن تکذيب تمامي اتهامات، اعلام کرد: اين سخنان وجاهت قانوني ندارد و فقط به اين خاطر که اين دانشگاه او را اخراج کرده است، وي شروع به فرافکني درباره شرايط دانشگاه کرده است.

گفتني است، زود هنگ فو، استاد دانشگاه که اقدام به فاش اين مطالب کرده است، اولين استاد دانشگاه اين کشور از سال 1949 است که از دانشگاه صاحب نام هاروارد دکتري اقتصاد دارد و در سال 2007 به دليل حد نصاب نرسيدن کلاس هايش از سوي مسوولان دانشگاه در اقدامي عجيب اخراج شد. اگرچه خود وي معتقد است، وي به دلايل ديگر اخراج شده است و از دادن توضيحات بيشتر اجتناب کرد.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...