نسخه چاپی

ایران می‌تواند در توكیو هم بدرخشد

رئیس كمیته بین المللی پارالمیك اظهار امیدواری كرد كه ایران با ادامه سرمایه گذاری ها و تداوم روند كنونی، در توكیو 2020 نیز موفق باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سر فیلیپ کریون ظهر امروز و در حاشیه نشست مطبوعاتی خود، دیداری با رسانه های ایرانی حاضر در محل مسابقات داشت. وی در این دیدار با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه ورزش معلولین، به پرسش های مطرح شده پاسخ گفت.

وی با اشاره به میزبانی برزیل در این دوره پارالمپیک که اکنون در ریو در حال برگزاری است، اظهار داشت: قبل از شروع مسابقات شاهد برخی تردیدها و نگرانی ها درباره نحوه برگزاری و سازماندهی رقابت ها بودیم اما مانند یک تیم در کنار یکدیگر کار کردیم تا به امروز رسیده ایم.

وی ادامه داد: اکنون که با هم صحبت می کنیم، یک پارالمپیک خوب را شاهدیم که در هفته گذشته، بلیت فروشی ویژه ای را نیز تجربه کرده ایم که نشان می دهد کارها به خوبی انجام شده است. امروز بیش از یک میلیون بلیت فروخته شده و این اتفاقی ویژه ای است.

کریون عنوان کرد: هیچکس در کمیته برگزاری پارالمپیک ریو فکر نمی کرد که بتوانیم چنین بلیت فروشی و استقبالی را تجربه کنیم. ما در روز نخست بعد از اختتامیه المپیک، شاهد یک هجوم مردمی برای خرید بلیت بودیم که تا به امروز ادامه داشته است.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک افزود: در روز اول رقمی معادل 50 هزار بلیت فروخته شد و هر روز نیز افزایش یافت که رقمی بیش از یک میلیون بلیت را تا این لحظه به ثبت رسانده است. این اتفاق همه را شگفت زده کرد.

فیلیپ کریون به برگزاری دوره بعد پارالمپیک در ژاپن اشاره کرد و گفت: باید بگویم که متاسفانه در دوره بعد به عنوان رئیس حضور ندارم. البته، همسرم عنوان می کند که خوشبختانه، چرا که 16 سال است به عنوان رئیس کار می کنم . این فرصتی برای خانواده ام است.

وی متذکر شد: توکیو 2020 مسابقات جذابی خواهد بود. ژاپنی ها همکاری گسترده ای با IPC دارند و همه چیز خوب است. آنها زمان خوبی برای ساماندهی و آماده سازی خود دارند.

کریون در پایان اظهار داشت: ایران نیز با ادامه این روند فعالیت و آماده سازی و گسترش سرمایه گذاری ها، می تواند به نتایج خوب خود در توکیو هم ادامه دهد.

فیلیپ کریون نزدیک به 16 سال است که ریاست کمیته بین المللی پارالمپیک را برعهده دارد. سال آینده انتخابات این پست برگزار می شود تا فرد جدید بر مسند ریاست تکیه بزند. وی عملکرد درخشانی در این سال ها رقم زده است.

۱۳۹۵/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...